יום ראשון, 18 בינואר 2009

מילים לא פופולריות וקידום אתרים


כמות התכנים שיש באינטרנט כל כך גדולה שדי קשה ללהבחין בין העיקר לתפל.
זה גם לא כל כך פשוט לקבל ולתת תשומת לב על רקע כל האתרים והבלוגים שיש באינטרנט.

הבעיה היום (שגם תלך ותחריף עם הזמן) היא שבכל תחום של תעשיה כלשהוא- חברות משתמשות באותם ביטויים לקידום.
ולכן כדאי לחשוב"מחוץ לקופסה" ולהתחיל להשתמש בביטויים קצת פחות טריוויאליים ואולי גם לא כל כך מסחריים.

בטווח הקצר זה אולי לא יביא את הטראפיק שרציתם אבל כיון שהביקוש לביטויים הללו יהיה נמוך יותר- הם יגיעו מהר יותר לראש תוצאות החיפוש ואז הם גם יביאו את הטרפיק האיכותי .

במקומות אחרים הרעיון הזה הוא נגזרת של תיאורית הזנב הארוך אבל החידוש פה הוא שישנם ביטויים שגם אם הם לא מסחריים- הם יכולים להביא תנועה- כאמור אולי לא בטווח הקצר אבל הטווח הארוך שווה להשקיע בהם

וכשחברות לקידום אתרים רוצות לתת ללקוחות שלהן הבדלה- זו נקודה מצויינת להתחיל בה.
וזה משפט שמתחבר מאוד לרעיון של: "לא כל חברות קידום האתרים שוות"
וזה שיקול חשוב מאוד לחברות שמחפשות לשכור שירותי קידום אתרים-לא לבחור "עוד"חברה לקידום אתרים אלא חברה שבאמת תיספק את הפתרון הנכון, ללקוח הנכון.

בהצלחה

אין תגובות: