יום שבת, 17 בינואר 2009

WEB 3.0

זו כנראה שאלה של זמן בלבד אבל זמנו של
WEB 2.0
עומד להסתיים והעידן החדש של
WEB 3.0
עומד להכנס.

הגילגול הבא של העניין כנראה יהיה מבוסס יותר על תוכן גולשים, עם צרכנים שרוצים יותר חתיכות ממוקדות של מידע מאשר המסגרות (עמודים ואתרים) שהם גלשו לתוכם.
לדוגמה- גולשים יעדיפו לחפש שירים ספציפיים מאשר אלבומים שלמים.

הבעיה בעניין קידום אתרים היא של יצירת תוכן מאורגן בצורה שונה.
החומר הזה ללא ספק ישפיע גם עם מנועי חיפוש שבהמשך ישפיעו שוב על מתודוללוגיות של תחום קידום האתרים.

הגאוניות של גוגל היה ביצירת אינדקס שבדק את הערך והרלוונטיות של מיליארדי דפים
אבל במצב החדש- זה הולך להשתנות.

אם עמוד אינטרנט עבר אופטימיזציה כדי שיופיע בצורה טובה במנועי החיפוש- הרי שאובייקטים שנמצאים באותו עמוד- לא ברור כמה הם "חשופים" למודל החדש

לדוגמה עמוד שמכיל סרטון או אפליקציה מסויימת - לא ברור עד כמה אותו סרטון יופיע כחלק מהארגון מחדש של הרשת.

מצד שני- גוגל עשו מעט מאוד כדי לשנות את המערכת שלהם ולהתאים את מנוע החיפוש שלהם למודל החדש.

אין תגובות: