יום ראשון, 8 בפברואר 2009

טרנדים חדשים וקידום אתרים

מקצוענים שעוסקים בשיווק אונליין - לא צריכים לדאוג בשל הטרנדים החדשים שנראים כמי שמאפילים על העתיד של תחום קידום האתרים באינטרנט ובמנועי החיפוש השונים.
גם הנושאים החמים כגון: חיפושים מותאמים אישית
(personalised search)
,קישורים ורשימות אוניברסליות
(universal listings)
.ורשתות חברתיות למיניהן

בגוגל מנסים עכשו מודל של אתרים מועדפים - המאפשרים למשתמשים לבחור מה יהיו האתרים שיופיעו קודם בתוצאות החיפוש האורגניים. וזה מצביע על על אתרים מסויימים שלמרות החיפוש המותאם איישת - עדיין עולים ראשונים בתוצאות החיפוש (גם כשמקדם האתר - לא ממש התכוון לכך)...

כשמודבר בחיפוש כללי, מקדמי אתרים צריכים להתייחס לחיפוש עצמו יותר מאשר להתנגד לטרנד עצמו.
והתוצאה היא שמקדמי אתרים יתחילו לאבד את התוצאות שלהם ככל שהם ישקיעו יותר מזמנם ומהמשאבים שהוקצבו להם רק בקידום דרך רשתות חברתיות.
וזה נובע מהסיבה שאם אתה לא משקיע בכל חודש בהבאת תנועת גולשים איכותית דרך ביטויי חיפוש מתאימים- אתה בעצם לא מבצע קידום ואופטימיזציה לאתר.

וזה די מזכיר את הטרנד שדיבר בתחילת ימי ה
SEO
...שקישורים הם הדבר היחידי שצריך כדי לקדם אתר במנועי החיפוש.

היו כמה חברות די מובילות שדי הזניחו את הצד הזה - (האמת היא שגוגל במתן יחס שווה לכל קישור - אמיתי או לא - נתנו לזה גושפנקא מעשית...).
אבל בשורה התחתונה- קידום רק דרך ביצוע שיווק באלמנטים חיצוניים ללא שיפור האתר מבחינה פנימים
- onsite-
בטווח הארוך כבר לא יעזור


אין תגובות: