יום שלישי, 10 בפברואר 2009

איך להציל קמפיין ממומן

כל מקדמי האתרים עובדים על העיקרון הבסיסי שאומר:
המטרה היא להגביר את שיעור ההמרה
(conversions )
תוך הורדת העלויות.

ולכן כשקורה הגרוע מכל- מצב הפוך- ירידה בשיעור ההמרה ועליה משמעותית בעליות -חייבים לעשות משהו. ולפעמים- גם בדחיפות.

להלן 4 דרכים לטפל בזה:
1. צמצום הטראפיק הלא רלוונטי
ניתן לצמצם תנועה לא איכותית עד שיעורים של 50% ויותר, על ידי חסימת ביטויים שליליים, לבצע התאמות מדוייקות של ביטויים.
הדרך הטובה ביותר למצוא את הביטויים השליליים היא היא לבדוק את רשימת הביטויים שמופיעים
בדו"ח החיפושים של האתר (ניתן לראות את זה בגוגל אנליטיקס) ופשוט למחוק את הביטוים הלא רלוונטיים.
כדי למצוא את הביטויים המדוייקים מומלץ לבחור את הביטויים עם החשיפות המרובות ביותר ואלה שעולות הכי הרבה כסף.

2. אופטימיזציה למודעות
ודאו שהמודעות בקמפיין ממוקדות ספציפיות, וכוללות הפניה לביצוע פעולה כלשהי.
לדוגמה:
קנה קרם פנים מיוחד וחסוך 20%.

3. שיפור עמודי הנחיתה
חשוב מאוד לשמור על רצף מחשבתי ולוגי בין המודעה לעמוד הנחיתה.
ובמילים אחרות כשהמודעה עוסקת ב"אופטימיזציה לאתר אינטרנט" - חשוב שעמוד הנחיתה לא יהיה לעמוד "מחקר מילים"
אלא יהיה המשך ישיר של קו המחשבה של הגולש.

4. עגלת הקניות-השגת מטרות.
חשוב לוודא שעגלת הקניות בנויה בצורה ידידותית לגולש.
עגלה לא ידידותית תגרום לגולש לעזוב את האתר מבלי שביצע את הקניה.
לחלופין כשמשתמשים באתר להשגת מטרות כלשהן -חשוב לבדוק אם המטרות מתמלאות ומושגות.

לסיכום:
לפני שמתחילים לבצע\לשכתב\לתכנן את כל הקמפיין מההתחלה- יתכן שקצת עזרה ראשונה- תעשה את העבודה

אין תגובות: