יום שני, 9 במרץ 2009

SEO In-House שכירת מקצוען לקידום אתרים או

בזמן שביצוע מהלך לקידום האתר שלך- יהיה קשה פחות מאשר לאפשר לציפי ליבני להקים ממשלה....
חשוב לדעת שזה בהחלט ידרוש ממך זמן, כשרון ומשאבים.
אם מחליטים לבצע קידום לאתר כלשהוא -ניתן לקחת מקצוען שיעשה את זה או לחלופין לעשות את על ידי כוחות עצמיים. (מה שנקרא: עשה זאת במו ידיך...)
מומלץ לשקול את הנקודות הבאות:

1.
זמן.
אופטימיזציה של האתר ובניית מסע פרסום מוצלח הם מעיקרם תהליכיים ולוקחים זמן.
כשלוקחים בחשבון שיש כמה וכמה אסטרטגיות לקידום אתר, ולמרות שמעורב בו מקצוען- עדיין תצטרך להשקיע זמן (לפחות לקבל החלטות),
להיות מעורב בכל מסע הפרסום, ובנוסף לכל גם לשלם על הכל.
אם תבחר לעשות קידום על ידי מישהו מתוך העסק, מה שנקרא
SEO In-House
אתה עלול להיתקל בשיקול אחר- גריעת אחד מחברי /העובדים בעסק והטלת משימות נוספות על חשבון פעילויות אחרות של אותו עובד,
פעילויות שעשויות להיות חיוניות לפעילות והצלחת העסק שלך.

2.
ידע
כדי להגיע לתוצאות מרשימות באמת, תוך שימוש מעבר לטכניקות הידועות והמוכרות,
יש הרבה מאוד כלים ואסטרטגיות שיכולות לשפר את התוצאות במנועי החיפוש.
מומחה חויצוני יהיה מעורה יותר מן הסתן בטכניקות והאסטרטגיות הללו ובצורה רחבה יותר.
(כמובן שבכל מקרה אותו מומחה באמת צריך להיות מומחה לקידום אתרים ולא סתם שרלטן...)

3.
עלות כספית
עלות קידום אתר ראשונית יכולה להיות גבוהה בהרבה מאשר ביצוע העבודה באופן עצמאי.
אבל ההחזר על ההשקעה והתוצאה סופית תהיה הרבה יותר טובה.
מצד שני קידום שעושים בתוך העסק יכול לעלות בסופו של דבר באותו מחיר, אם לא יותר.
וזה קורה בגלל שבקידום שמבצעים באופן עצמאי בדרך כלל לא לוקחים בחשבון את המשכורות העובדים (שלעיתים הן גבוהות לא פחות, הטבות לעובדים,
שלא לדבר על עלות הזמן הנוסף ועלות של גורמים מקצועיים חיצוניים במקרה שהעובד לא ממש יודע מה לעשות, או לפתור בעיות שמתעוררות כתוצאה מהעבודה שלו. (כן כן גם זה עלול לקרות....)

4.
תוצאות
מי שרוצה לבצע קידום- בדרך כלל (לא תמיד) רוצה להגיע כמה שיותר מהר לראש תוצאות החיפוש.
מקצוען אמיתי יביא אותך לשם כמה שיותר מהר.
מי שרוצה לעשות את זה בעצמו צריך לקחת בחשבון שהתוצאות עלולות להגיע באיחור (ולעיתים: באיחור רב), לא בטוח שהתוצאות הן הן התוצאות הרצויות. וכן הלאה...



בכל מקרה - ובאיזה דרך שתבחרו לקדם את האתר שלכם - בהצלחה.

אין תגובות: