יום שישי, 10 באפריל 2009

אלגוריתם של מנועי חיפוש ואופטימיזציה

כל חברת קידום אתרים או מומחה קידום אתים יודע מהו האלגוריתם של גוגל.
זה מרכיב חשוב מאוד עבור קידום האתר ותהליך האופטימיזציה שהאתר צריך לעבור. ולכן יש חשיבות מרכזית להיות
מעודכן בכללים החדשים שגוגל מפרסמים ב
guidelines
שלהם.

יש אנשים בתעשיה העוסקים בקידום אתרים במתודולוגיות עתיקות והן בחלקן עדיין מאוד יעילות אולם זה אינו דומה לביצוע אסטרטגיה קידום אמיתית.

האלגוריתם הוא כלי המפתח בכל מנוע חיפוש.
לכל מנוע יש נוסחה שמדרגת את עמודי האתרים לפי הרלוונטיות שלה לתוצאות החיפוש.
עכביש
(crawler)
הוא הרובוט שסוקר את הדפים עבור מנוע החיפוש.


האלגוריתם של גוגל הוא האלגוריתם החשוב ביותר מבין מנועי החיפוש, וזה מהסיבה שלגוגל יש את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר והמקיפה ביותר הכוללת מגוון
רחב של כלים לחיפוש המאפשרים לגולש להגיע למגוון עצום של מידע בזמינות מיידית ובצורה מקוונת.

הגולשים שמשתמשים בגוגל יכולים להנות ממגוון רחב של מידע בשפות שונות הכולל מפות, תמונות, שערים של מניות, חדשות, סרטונים ועוד ועוד.
יתרון גדול של גוגל הוא הנגישות שלו והזמינות שלו ממגוון רחב של מכשירים- החל ממחשבים רגילים ניידים, מכשירי טלפון, וכל מיני גאג'טים שונים ומשונים.

אי אפשר כמובן לשכוח את תוכניות הפרסום והשיווק שגוגל העלו לרשת משני מידי המתרס, לפרסומאים ולמפרסמים, כשמדובר בתוכניות פרסום לא מעצבנות כמו באנרים קופצים.

כשהגולש מחפש ביטוי מסויים - רוב מנועי החיפוש מביאים רשימת עמודים שהביטוי המבוקש מופיע בהם בתדירות גדולה.
גוגל לעומתם מבצע חישובים מסויימים נוספים ומתחשב בפרמטירים נוספים כגון - קישורים לאותו עמוד, כותרות ומטא טגים.

אין תגובות: