יום שישי, 10 ביולי 2009

תוכן משוכפל ושיווק ויראלי- יתרונות וחסרונות

כל המומחים (המקצוענים באמת) בתחום קידום האתרים טוענים שתוכן חדש מקורי וחדשני הוא אחד הגורמים הטובים ביותר לקידום אתר במנועי החיפוש.
הבעיה היא כשמנסים לשכפל את החומר ולהעלות אותו בכמה מקומות- באתרים שונים ונפרדים.
.
שימוש באותו תוכן טקסטואלי בכמה אתרים שונים עלול לגרום לתוצאה הפוכה- ולהשפעה שלילית על אסטרטגית קידום האתר במנועי החיפוש של אותו אתר.

ובמילים אחרות- אם התוכן של האתר שלך מתחיל להופיע ביותר מדי מקומות באינטרנט- מנועי החיפוש העיקריים עלולים להעניש את אותך על הדפים הכפולים. וזה יכול להשפיע בצורה דרמטית על הדירוג של האתר, על כמות כניסת הגולשים לאתר שלך וללנוכחות של האתר באופן כללי באינטרנט.

מצד שני צריך להתייחס לכך שבעלי אתרים מסויימים משתמשים בשיווק ויראלי ומעונינים לחשוף את התוכן שלהם בכל מיני אתרים רלוונטיים וגם לקבל חשיפה וקישורים מאתרים סמכותיים - וזה קורה בדרך כלל כשמכפילים את התוכן לאתרים שונים כדוגמת
reader
t.co.il
articles
ודומיהם.

כשעושים דבר כזה- שהכפלת עמודים- זו בדרך כלל כתיבה מוכוונת אנשים ולא מנועי חיפוש.
בניגוד לכתיבה שמוכוונת מנועי חיפוש ומיועדת לקידום אתרים.
ולכן כשמחליטים על אסטרטגיית קידום- צריך לשקול את הדברים בצורה מאוד מדודה וזהירה- לא תמיד קבלת קישור מאתר מסויים שווה את העונש שיוטל על האתר על ידי מנוע חיפוש כזה או אחר.

אין תגובות: