יום רביעי, 21 באוקטובר 2009

טכניקות לבניית קמפיין קישורים איכותים


1. קישורים מפתים.
אף אחד לא ירצה לקשר לאתר שמכיל תוכן שיווקי בלבד.
מצד שני אתרים\בלוגים שמכילים תכנים בסגנון של "איך לעשות..." או מפרסמים מחקרים חדשניים - יגרמו לבעלי האתר לקשר ביתר קלות.

2. יחסי ציבור אינטראקטיביים
כתוב הודעות לעיתונות "משובצות" קישורים לעמודים פנימיים באתר שלך.
כדי שזה יגיע לתפוצה מקסימלית ניתן להשתמש שירותי יחסי ציבור חינמיים המוצעים באתרים מסויימים, או אפילו לבצע תשלום על הפצה לאתרים של יחסי ציבור.

3. מאמרים
ניתן לכתוב מאמרים איכותיים ולהדפיס אותם באתרים המתמחים בכך.
בחלק מהאתרים הללו ניתן לקבל רק קרדיוט- קישור לאתר ובחלק מהם ניתן להכניס קישורים כמעט ללא הגבלה- על ביטויים שונים.
יצירת מאמרים כאלה מכמה אתרים איכותיים יכולים לתת לאתר שלך כוח רב.

4. תגובות לבלוגים
כתוב תגובות לבלוגים מתחום התעשייה שלך.
התגובות צריכות להיות רציניות, מעניינות, רלוונטיות ומקוריות.
(ובטח לא בנאליות כגון: "פוסט מצויין" - זה לא יעשה\עושה את העבודה.).
ועוד משהו - אל תכניס יותר מקישור אחד בכל תגובה.

5. בלוגינג למתקדמים
פנה בזהירות!! לבלוגרים אחרים והצג בפניהם מחקרים מקוריים שערכת, טקסטים מקוריים שכתבת, חדשות מעניינות או כלים או שירותים שהתנסת בהם.
הזהר בנושא הזה במיוחד כיון שמדובר בחרב פיפיות.

6. פוסטים אורחים
אם תצליח ליצור קשר עם בלוגרים "כבדים" שמתפרסמים בתפוצה רחבה, נסה להציע להם שתכתוב פוסט אורח אצלם בבלוג.
חשוב מאוד להקפיד שהפוסט לא יהיה קידום עצמי שלך על חשבון הפוסט, אלא שיהיה בו מידע חדש ובעל ערך.
הפוסט צריך להתייחס לתחומי העניין של קוראי הבלוג.
במקרה כזה אפשר להכניס 2-3 קישורים לבלוג\אתר שלך. (חשוב מאוד לא להגזים בעניין.)
ולא לשכוח להכניס קישורים גם למקורות אחרים.

אי אפשר להגיד שמדובר בעבודה פשוטה או קלה.
אבל התמדה, נחישות ומקוריות יכולה לפתח קשרים חברתיים-מקצועיים שיעזרו לך לא רק לקדם את האתר שלך במונחי SEO אלא גם יקדמו את המעמד שלך בתעשייה.

אין תגובות: