יום ראשון, 25 באוקטובר 2009

טיפים לקידום סרטוני וידאו במנועי חיפוש


1. יצירת סרטוני וידאו משכנעים
צריך להשקיע מחשבה ביצירת סרטונים המכילים תוכן רלוונטי מעניין ומאתגר.
להשתמש בכלים המקצועיים או בגורמים מקצועיים העוסקים בהפקת סרטים כדי לגרום לצופים לרצות להתעניין ולהשתמש בשירותים או במוצרים שברצונך למכור.
חשוב מאוד לעשות את זה בצורה הומוריסטית והגורמת להתלהבות.
צריך לזכור שסרטון המכיל טייק אחד, רדוד או שטחי, אינפורמטיבי - לא יהיה תחרותי מול הסרטונים הקיימים היום באתרי המדיה החינמיים כדוגמת יוטיוב.

סרטונים איכותיים יכולים לעורר גל סרטונים אחרים - לא בהכרח שלך, (סרטים שיגיבו או ימשיכו את קו המחשבה של הסרטון הראשוני שלך), וגם יגרמו לפרסום הסרטים והתכנים שלך בבלוגים אחרים, או באתרים אחרים, וליצור קישורים חיצוניים לאתר שלך, מכל אלה שיכתבו ויגיבו לסרטון שלך.

2. צור סרט סביב ביטויי חיפוש.
כשאתה מכין את התכנים לסרטון שלך- מומלץ לבצע מחקר מילים כדי לקבל מידע עדכני על הביטויים החשובים לך במיוחד.
מצא את הביטויים המרכזיים ביותר מבחינת פלח השוק שאליו אתה מכוון ווחשוב איך להשתמש בהם בהכנת התכנים והטקסטים בסרטון.
חשוב שפלח השוק שאתה מכוון אליו - ישמע בסרטון את הביטויים שהוא מכוון אליהם כדי שירגיש - גם בתת מודע- שהסרט מיועד עבורו.
התוצאה תהיה שבסרט יצפו קהלים ממוקדים- ורלוונטיים- מה שיגביר את החשיפה שלו במנועי חיפוש.

3. שימוש באופטימיזיצה לקידום סרטון וידאו עם ביטויי חיפוש
כל האספקטים של הסרטון צריכים לכלול התייחסות לאופטימיזציה.
זה כולל את שם הסרט, תגיות, כותרת ושם הסרטון, תיאור מקוצר של הסרטון וכדומה.

4. יצירת דחיפה לפעולה
כל סרטון צריך לגרום להנעה לפעולה.
כלומר לגרום לצופה בו לרצות לעשות את הפעולה שלשמה - נדרש הסרטון.
המטרה הכללית היא להפוך צופים אקראיים ללקוחות בפועל (משלמים או לא).
הפעולה יכולה להיות החל מלחיצה על קישור בסוף הסרטון וכניסה לאתר כלשהו, דרך הרשמה לשירות ניוזלטר של הלקוח, מילוי שאלון, יצירת קשר, וכלה ברכישת מוצרים או שירותים שהופיעו בסרטון.

5. הפצת הסרטון לכל מקום אפשרי.
כדי לייצר לסרטון - שהושקעו בו מאמרים רבים - וגם כדי ל"האריך את חייו" ככל האפשר (עליות של הפקת סרט תדמית או הדרכה - אינן זולות), צריך להפיץ אתת הסרטון לכל אתר וגורם אפשרי.
לא צריך לעצור רק ביוטיוב או ב Vimeo .
יש עשרות אתרים שמציגים סרטונים לפי נישות שונות, ביצוע מחקר יסודי על ידי חברה לקידום אתרים - תציע לך רשימת מקורות ואתרים טובים לפרסום הסרטון במנועי חיפוש.


אין תגובות: