יום שבת, 31 באוקטובר 2009

קידום אתרים באינטרנט - זה לא רק גוגל.


נכון שגוגל מהווה ענקית החיפושים המשמעותית באינטרנט.
אבל להתעלם מגורמים אחרים בתחום יהיה לא רציני.

המתחרים הישירים: בינג (מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט) ויאהו, ומנוע החיפוש הסיני Baidu
מהווים תחרות שולית בלבד לגוגל ומהווים רק 15-20% משוק החיפוש ביחד.

יש גם חברות קטנות המציעות מנועי חיפוש אחרים המבוססים על התאמת קישורים על בסיס נתונים המגיעים מחברות גדולות.
וזו דוגמה אחת למנועי חיפוש חדשים שמתחילים לקבל נפח חיפושים הולך וגובר.

נכון שזה לא יכול לשנות את תמונת המצב של שוק החיפוש אבל המנועים הגדולים עשויים לשלב פיצ'רים דומים במנועים שלהם- וזו זו ההשפעה של החברות הקטנות הללו.

אין תגובות: