יום חמישי, 25 בפברואר 2010

מה לעשות לפני שפונים לקידום אתרים


חברות מסויימות שהאתרים שלהם "לא מספקים את הסחורה" רוצות לקדם את האתרים שלהם ולעשות SEO.
לפני כן הן צריכות לבצע חשיבה חוזרת חשוב שוב על מה שהן עשו בעבר ולהתייחס לכמה נקודות בסיסיות יותר הקשורות לאתרים הלא מצליחים שלהן.

אין ספק שקידום אתרים הוא עניין מרכזי וחשוב לארגונים וחברות מסחריות בעיקר, אבל אם האתר שלהן נראה כמו ערמת תוספות של טלאי על טלאי, או שיש בו הפניות של 302 לעמוד "יצירת קשר" - יש לחברות ולארגונים הללו עבודה חשובה לעשות קודם.



חשוב מאוד לראות איך האתר נראה לגולשים ולמנועי חיפוש- וזה עוד לפני שמתחילים לחשוב על קידום.
שום אתר בעולם לא יניב את התוצאות הנדרשות ממנו אם הוא נראה ויזואלית רע או שהוא אינו מכיל את האפליקציה או התוכן הנדרש ממנו, או שהוצהר עליה.

היום, כשאנו יודעים שמנועי חיפוש מדרגים אתרים גם לפי השימוש של הגולשים בהם- מבינים שזה משפיע ישירות על ה bounce rate ולכן באופן כללי גם על ההופעה שלו בתוצאות החיפוש.

חשוב להקפיד על קוד HTML נכון, עיצוב גרפי, ושמירה על המטרות המוצהרות של האתר.

אחרי שכל זה הושג- אפשר לחשוב על קידום.


אין תגובות: