יום שלישי, 17 באוגוסט 2010

שימוש במפת אתר לדחיפת תוכן


יש הרבה דרכים "לדחוף" תוכן לגולשים.
הדרכים כוללות מפות אתר, XML, RSS, וכו'.
כל אחת מהאפשרויות הללו מייצרת כמות גדולה מאוד של אפשרויות להשגת טקסטים כתוביםף סרטוני וידאו, פוקאסטים, ועוד אפשרויות ברשת.
ולכן אין שום סיבה שהמידע שלך יוסתר היום מהגולשים.

אם מתייחסים למפות אתר באופן ספציפי, הרי שנכון להיום - אנשים עדיין לא יודעים להשתמש בהן, למרות שהשימוש בהן התחיל לפני 5שנים.
וניתן לראות הרבה אתרים שיש להם אלפי עמודים שלא נקראים על ידי מנועי החיפוש.
הבעיה היא שהעמודים הללו אל מאונדקסים במנועי החיפוש ומימילא גם לא מבקרים בהם.

כדי לתקן את זה צריכה להתבצע חשיבה מחודשת של אסטרטגיית "דחיפת" התוכן.
כשהמוטיב המרכזי צריך להיות פחות טקסטים - עם אחוז קישוריות כבד במיוחד מאשר להכיל תוכן רב שאף מנוע חיפוש לא יכול לראות אותו.
חשוב להשתמש במפת האתר ככלי אסטרטגי ולא כעל מטלה.

החשיבות של מפת האתר ככלי אסטרטגי באה לידי ביטוי כשחברה מודיעה למנועי החיפוש על שינוי בכתובות של עמודים באתר (redirect 301) וזה חשוב
בדיוק כמו שחברה שולחת מיילים וכרטיסי ביקור חדשים לכל הלקוחות והספקים- כשהיא עוברת לכתובת אחרת.

מפות אתר הן כלי חזק מחשוב מאוד כשמשתמשים בו בצורה נכונה.

אין תגובות: