יום שני, 23 באוגוסט 2010

איך למשוך אוהדים לדף העסק שלכם בפייסבוק

איך למשוך אוהדים לדף העסק שלכם בפייסבוק?
בדיוק כמו שמשכתם אותם לאתר שלכם- בעזרת תכנים מעניינים חדשים ומקוריים.
לא משובר בהמצאת המאה או משהו חדש לחלוטין.
בדיוק כמו שהמשכתם קהל גולשים לאתר של העסק שלכם- כך אתם צריכים לנקוט באותן גישות ובאותן שיטות- הן לא השתנו.
מה כן השתנה? הגולשים עברו "לגור" ברשתות החברתית.

אתרים שלא הצליחו בעבר למשוך גולשים לעברם- ולא יבצעו שינוי מחשבתי ואסטרטגי- לא ישנו ממנהגם.
אז מה צריך לעשות?
1. להיות מקוריים
2. להיות חדשנים
3. לא להעתיק ממקורות אחרים.

הבסיס צריך להיות כמובן מיתוג לארגון שלכם- שזה אומר להשתמש בלוגו הרגיל שלכם.
מומלץ להכניס טקסטים שיקבעו אתכם כברי סמכא בתחום המקצועי.
אפשר לעשות את זה על ידי הכנסת טיפים ללקוח.
הכנסת המלצות מקצועיות - אבל כתובות בצורה "ידידותיות" לגולש.
חשוב שהמידע יהיה מקצועי מצד אחד אבל חדש לגולשים- שלא יהיה מועתק ממקורות אחרים.
הכל צריך להיות מגובה בקישוריות מתאימה לאתר של הארגון (עם הקפדה על עמודי נחיתה רלוונטיים לתוכן הקישור והמידע).

תכנים מקוריים:
כולם כבר מכירים את עניין התחרותיות שיש בפייסבוק.
מומלץ להפסיק לחלק MP3 לגולשים... זה כבר לא מעניין אף אחד...

יותר מומלץ לחלק לגולשים פרסים מתחום הפעילות הממוקד של הארגון.
דוגמות? לא חסר:
1. משרד נסיעות המתמחה בגימלאים שפירסם תחרות סיפור קצר על "טיולי ספא" והפרס יהיה טיול זוגי לאתר ספא כלשהו.

מבחינת המשרד:
  • חשיפה לגולשים רלוונטיים ולקהלים ממוקדים שלא הכירו את המשרד ואת השירותים שהוא מספק.
  • איסוף מידע רב על המשתתפים בתחרות בצורה לגיטימית וחוקית - מידע שיווקי רב ערך למבצעים או דיוור ישיר עתידי.
  • קבלת טקסטים מקוריים מצויינים לשימוש עתידי - רק החלופות בנושא הזה שווה הרבה מאוד כסף.
  • אפשרות ליצירת מועדון לקוחות - מה שיאפשר להציף את ערך המשרד העתיד.
  • חשיפת אתרים ספא- שהמשרד עובד איתם לגולשים שממילא נוסעים למקומות אחרים.
  • מיתוג וחשיפה מקצועית של המשרד.
  • עלות זניחה מאוד יחסית לרווח.

מבחינת הגולשים:

  • אפשרות לחשיפת טקסטים שנכתבו למגירה או הנעה לכתיבה יוצרת.
  • חשיפה לסיפורים על מקומות שלא היו בהם ויכולים לעניין אותם.
  • והאפשרות הקורצת מכולם- לקבל פרס אטרקטיבי עבורם.
כך אפשר ליצור קהל שיגיע לעמוד של הארגון בפייסבוק.
אבל כאן לא נגמרת העבודה- כאן היא רק מתחילה.
מהרגע שהגולשים הגיעו לאתר- צריך לשמור עליו ולהמשיך לעניין אותו לחזור.

אבל זה כבר לפוסט אחר.

בהצלחה

אין תגובות: