יום שישי, 15 באפריל 2011

חלק א' 101 דרכים לבנות קמפיין פופולריות לאתר

1. בנה פוסט ובו כתוב על 10 המיתוסים הכי נחשבים בתעשייה שלך ותן את דעתך.

היה סמוך ובטוח שאחרים יסכימו או לא איתך וזה לבד יכול לעורר הרבה עניין ופופלריות בבלוג שלך.


2. צור רשימת מקורות חשובים למידע בתעשייה שבה אתה פועל.

בקש מהגולשים להצטרף ולתת את המקורות שלהם.

3. בנה רשימת עשרת הטיפים הבסיסיים ביותר
הטיפים שיעזרו לך לפתח כל טיפ לנושא ומאמר שתוכל לכתוב עליו מאוחר יותר.
זה גם יהיה משהו שקל לקשר אליו.

4. מצא את רשימת 10 הגורו המצטיינים בתחום.
אם תצליח להרשים את הקוראים או שתצליח לגרום לרשימה להראות "רשמית" יש סיכוי גדול שאותם גורואים יקשרו בחזרה אליך.

חנפנות היא כלי מצויין וקל מאוד להתחיל יחסי חברות קרובים עם אותם גורואים - ולכן אל תהסס להשתמש בסופרלטיבים חלקלקים ככל שתוכל.

5. כתוב את התוכן שלך בצורה קלה ככל האפשר.

לא רק למקצוענים שמבינים בביטויים מקצועיים.

התוצאות יהיו כפולות- גם אנשים שלא מתוך התעשייה יבינו על מה אתה מדבר , ועוד אנשיםיחשבו שאתה בעצמך סוג של גורו...

(נגישות כבר אמרנו?)


6. עשה מאמץ עליון שלא להגרר לשגיאות כתיב או ניסוח.

במיוחד אם מורים לעברית הם קהל היעד שלך.

אין תגובות: