יום שישי, 15 ביולי 2011

פייסבוק עוקפת את גוגל בהכנסות ממודעות

פייסבוק עומדת לעקוף את גוגל ויאהו ולהיות האתר המוביל בארה"ב בכל הקשור לפרסום באנרים.
פייסבוק עומדת להכניס לעצמה סכום של 2.19 מיליארד דולר מהפרסומים הללו.
גוגל מצידה עומדת לרשום לעצמה הכנסות של 1.15 מיליארד דולר בלבד.
למרות הכניסה של פייסבוק לשוק הפרסום הדיגיטלי, חלקה בעוגת הפרסום הוא רק 7%. 

למרות הנתונים הללו חובה להדגיש כי פלטפורמת הפרסום המובילה באינטרנט היא פרסום מוכוון תוצאות חיפוש - תחום בו שולטת גוגל בצורה ברורה אולם הבאנרים וסרטוני הוידאו רשמו עליה של 23% ב2010.

הפופלריות של פייסבוק והעליה בכמות המשתמשים בה- כ700 מליון גולשים רשומים גורמים למפרסמים להפנות תקציבים עצומים לפרסום בה על חשבון אפיקי פרסום אחרים.

וזה שיקול לא קטן כשמדובר בקידום ברשתות חברתיות מול קידום אתרים במנועי חיפוש.

אין תגובות: