יום שני, 31 באוקטובר 2011

תוכנית השותפים העסקיים של גוגל עבור מפרסמי AdWords לעסקים קטנים ובינוניים

גוגל הכריזה על תוכנית שותפות חדשה עבור מפרסמי AdWords אשר נועד לסייע לעסקים קטנים ובינוניים להגיע ללקוחות חדשים באמצעות AdWords.
זה נקרא AdWords של Google Premier Partner Program SMB PSP.

התוכנית מחברת את מה שגוגל מכנה השותפים העסקיים "המהימנים והמנוסים" שלה כדי ליצור, לנהל בצורה טובה יותר  את מסעות הפרסום של AdWords.
 כדי לסייע לעסקים שמשתמשים בAdWords  להגיע ללקוחות רבים יותר למקסם את הפוטנציאל של תקציבי הפרסום.

"בתור עסק קטן, אנחנו יודעים שבעלי העסקים משקיעים זמן יקר בניסיון להגיע ללקוחות רבים יותר", אומר טוד רואו, מנהל ב Google's Global Channel Sales.
"מפרסמים רבים בונים קמפיינים מצויינים ומוצלחים על בסיס קמפיין ממומן בחשבונות ה AdWords שלהם, ואחרים מעדיפים לעבוד עם שותפים כדי להפעיל קמפיינים פרסומיים ב-Google
אנחנו חושבים שזה חשוב לתת לבעל העסק לבחור את האפשרויות הטובות ביותר עבור העסק שלו. "

"Premier SMB Partners הם יועצי שיווק בעלי נסיון מוצלח של שנים ושעומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של גוגל אחרי ההסמכה, הדרכה, ושנות הנסיון שגוגל דורשת מהם", אומר רואו.
"שיתופי הפעולה עם ה-PSP נותן ליועץ השיווק במנועי חיפוש, יכות טובה יותר לקחת את ההערכות הראשונות שנדרשות לצורך התחלת פרסום מקוון, שיחסכו ללקוח זמן ומשאבים, כדי שיוכל להתמקד בהגדלת ופיתוח העסק שלו.

ריצ'ארד הולדן (מנהל פיתוח מוצרים בגוגל) אומר, "גוגל עושה הרבה כדי לעזור לעסקים קטנים ובינוניים להגיע ללקוחות שלהם. אנחנו מסתכלים על כל המודעות למוצרים שלנו, ולחיפושים אורגניים, כאשר אנו בונים קמפיינים שיווקיים כדי לתת וליצור הזדמנויות אמיתיות לעסקים קטנים ובינוניים להתחרות "ראש בראש" בעסקים הגדולים בחוץ.
עשינו את זה מאוד ממוקד  ROI (החזר על השקעה):
הלקוחות משלמים רק עבור מה שהם מקבלים בפועל - פניות אמיתיות בפועל לעסק שלהם".

"כשפיתחנו מוצרים שיווקיים ב-Google, חשבנו על זה מהזווית של הצרכן הסופי אבל גם מהפרספקטיבה של המפרסם.
גם התייחסנו לזה מנקודת המבט השותפים העסקיים שלנו, במיוחד כשמדובר במוצרי המודעות שלנו.
כמה מן החידושים הטובים ביותר שעשינו ב-AdWords במהלך עשר השנים האחרונות התבססו על המשובים/פידבקים שנתקבלו מהשותפים שלנו לאחר שהם עבדו עם המוצר, וסיפקו לנו משובים ורעיונות רבים.

גוגל מציגה ומספקת כמה סיבות טובות מדוע להיות כדאי שותף Premier SMB שלה:
1. להתבלט מהמתחרים
2. לספק את המוצר הלקוחות שלך רוצים
3. להגביר את העסק שלך עם תמיכה ב-Google.

המפרסמים של גוגל שיכנסו לתוכנית של גוגל יזכו ל:
1. התמחות עמוקה בAdWords
2. ניהול קמפיינים
3. דוחות מפורטים יותר
4. תמיכת לקוחות
5. הדרכות שיווקיות ותמיכה

אין תגובות: