יום שישי, 23 בדצמבר 2011

4 סיבות למה השונאים שלך יכולים להיות יתרון לאתר שלך


לעסק שלך תמיד יהיו שונאים:
לקוחות ממורמרים שיצאו מכליהם להמאיס את המוצרים או השירותים שלך בכל הזדמנות.
הם מצליחים לחדור לרשתות חברתיות, הודות לחסמים חלשים וכל הערה נבזית שלהם תתפס גבוה לראש תוצאות החיפוש.

למעשה הם יכולים לעשות לעסק שלך רק טוב.
1. הם מציפים ומאירים את הנקודות והחוליות החלשות ביותר בעסק.
שאל את עצמך: האם יתכן שהן צודקים? האם יש משהו במה שהם טוענים?
אם כן, טיפול בנקודות החלשות של העסק שלך - יכול רק לחזק אותו!!!

2. אפשר לשנות את דעתם.
רוב הלקוחות המאוכזבים אינם שקועים בתהומות של שנאה.
מספיק שתראה נכונות לטפל בצורה הוגנת בבעיה שלהם ותגלה שהם יהפכו להיות הממליצים הטובים ביותר שלך.

3. הם מספקים לך אישור למאמצי וכיווני השיווק שלך ברשתות החברתיות.
נניח לצורך הדוגמה שהשקעת המון משאבים ביצירת קשרים בטוויטר ובפייסבוק.
אם לקוח ממורמר מתחיל לשנוא את המוצר שלך, יש סיכוי שלקוחות כן מרוצים יתמכו בך ויתנגדו לו.
גולשים שישקיפו מהצד אמנם יראו את התלונות של אותו לקוח ממורמר, אבל גם יראו את התגובות התומכות והחיוביות שתקבל.

4. זה משאיר את העניין סביב המיתוג שלך
מישהו כבר אמר בעבר שגם פרסום שלילי הוא פרסום טוב.
ולכן אם אתה מצליח להשתלט על הדיון סביב המוצר שלך, תצליח להשיג תהודה תקשורתית שלא חלמת עליה.

אל תתעלם מהשונאים שלך ברשת, אמץ אותם והשתמש בהם לשפר את הנקודות החיוביות שלך.

אין תגובות: