יום רביעי, 21 בדצמבר 2011

טיפים לשיפור קידום האתר על ידי שיפור התוכן

כאשר אתה כותב פוסט בבלוג או מאמר על משהו שחשוב ללקוחות הפוטנציאליים שלך, חשוב לוודא שאתה מכניס לשם את הדברים החשובים באמת לעומקו של הנושא וממצא אותו עד תומו.
צריך לזכור שזה לא כל כך קל לייצר לכתוב משהו במיוחד עבור בעלי עסקים עסוקים או כשמדובר במחלקות שיווק שכוללות בעצם רק אדם אחד... (מה שנקרא גם עסק של אדם אחד..)

ניתן להחשף ולהגיע לקבוצה רחבה יותר של לקוחות פוטנציאליים אם הם ימצאו שהתכנים שאתה מפרסם רלוונטיים לצרכים שלהם אם תדאג לאמץ "אסטרטגית תוכן מדורגת".
.
באמצעות קידום התוכן שלך ברשתות חברתיות, ורשימת תפוצת המיילים שלך, אפשר למשוך יותר מבקרים ולקוחות פוטנציאליים שמתעניינים בנושאים שאתה שולט בהם, לאפשר לך למצות ולהפגין את המומחיות שלך.

זה יכול לעורר אמון רב יותר בך כמקצוען להוביל בהמשך ליותר שיווק ומכירות.

אסור לשכוח כי מנועי חיפוש משתמשים בפרמטרים מסויימים שמגיעים מאתרי שיתוף חברתיים כדי לסייע להם לדרג אתרים עבור מונחי חיפוש רלוונטיים.

ולכן חשוב לדעת שאם אתה יכול לגרום לאנשים להעביר את התכנים שלך ולשתף חברים שלהם בתוכן הזה, זה "יגיד" למנועי החיפוש שהתוכן באתר שלך הוא בעל ערך, ויש לו משמעות מבחינת הצגת האתר שלך כמוביל בתחומו.

כתוצאה, זה יכול לעזור לך לקבל דירוג גבוה יותר עבור מילות המפתח שאתה מעוניין להיות מקודם בהן.

וזה, בתורו, כתוצאה סופית של התהליך יכול להביא יותר מבקרים לאתר שלך.

אין תגובות: