יום רביעי, 15 באוגוסט 2012

15 סיבות למה כן צריך לקדם את האתר שלך... - חלק ב'

11. שימוש בחיפוש מקומי
רכישת לקוחות שנמצאים בסביבה הגיאוגרפית שלך היא כבר לא מדע בדיוני.
(בעבר היא היתה כזו אבל היום היא כבר מציאות...)
יש הרבה מאוד ארגונים, חברות ועסקים שלמדו איך לעשות את זה.
היתרון של החיפוש המקומי מבטל כמעט את ההשפעה שיש לחברות גדולות מול חברות קטנות.
אופטימיזציה לאתרים מבוססת מיקום הפכה את הקידום לסוג של "מגרש משחקים" שעוסק בהפניית לקוחות פוטנציאלים, יצירת מודעות של העסק/ארגון אצלם, ויצירת אטרקטיביות ליצירת קשר, רכישה ואפילו תגמול על לויאליות של לקוחות (מה שמוכר יותר כ"שימור לקוחות").
גם אם אתה פועל ועובד בעיר קטנה או אפילו ישוב קטן- זה לא אומר שאין ביקוש למוצר שלך בעיר שלך ...

12. המתחרים שלך עושים את זה.
לא משנה באיזה נישה העסק שלך מתחרה, וזה לא משנה אם יש לך צימר, מכון להסרת שיער בליזר, או משתלה, בדף תוצאות החיפוש יהיו כמה עסקים שאתה מכיר.
האינטרנט הוא חלק מתהליך הפרסום והשיווק של העסק שלך.
אם אתה רוצה שלקוחות ישמעו עליך, על העסק שלך או על המוצרים שלך - אתה חייב לקחת בחשבון להכניס אלמנט של קידום אתרים לסעיפי הפרסום והשיווק.
בדיוק כמו שיווק בכל מדיה אחרת.

13. אתה לא צריך/חייב להיות "הדג הכי גדול בבריכה".
כולנו יודעים שלכסף יש משמעות בכל הקשור לשיווק, ועסקים שמשקיעים סכומים גדולים בשיווק ובפרסום בדרך כלל גם מקבלים את הנתחים הגדולים יותר בתעשייה.
חכמי גוגל ושאר מנועי החיפוש, יצרו מצב שכולם יכולים להתחרות בכולם.
ולכן, לא משנה גודל העסק שלך.
מה שכן משנה, זה, אם אתה מייצר את התוכן הטוב ביותר שאנשים מרוצים ממנו, גם אתה יכול להנות "מאור הזרקורים".
ובמילים אוחרות- גם אם תשקיע פחות מעסקים או ארגונים אחרים - תוכל לקבל לידים ולקוחות- זה יותר תלוי בך (באיכות התוכן שאתה מספק באתר שלך) מאשר בכמה כסף אחרים משקיעים בפרסום.

14. טיפוח קשרים ברשתות חברתיות
רשתות חברתיות הפכו להיות גורם משפיע יותר ויותר בכל מה שקשור לקידום אתרים.
ככל שהאתר שלך מופיע ביותר מקורות (אתרים וגורמים אחרים באינטרנט), בהקשר של התחום המקצועי שלך, הסיכוי שתיצור קשר עם לקוחות חדשים שנחשפו לפרסומים עליך, ותוכל לייצר חיבורים עסקיים של שיתופי פעולה גדלים יותר ויותר.
ובשורה התחתונה- שורת הכסף - הקשרים הללו יכולים להניב לך גם הכנסות לא מבוטלות!!!

15. החזר על השקעה טוב יותר (ROI)
בגלל האינפלציה בביטוי החיפוש השונים, ביצוע קמפיין פרסומי ממומן בגוגל (Adwords/PPC) עלול להתגלות כיקר מדי עבור עסקים קטנים.
ולכן ביצוע קידום (SEO), לטווח הארוך יהיה הרבה יותר אפקטיבי והרבה יותר זול במונחים כלכליים.
אבל זה באמת בטווח הארוך.
אופטימיזציה וקידום אתרים היא לא דבר שעומד לפוג מהעולם או שאפשר להתעלם ממנו.
בהתחשב בסטטיסטיקות שמפורסמות בכל עיתון או מגזין הי טק, פרסום ושיווק  שאומרות שיותר אנשים מתחילים את הרכישות שלהם בחיפושים באינטרנט בשיעורים שעולים מחודש לחודש, וזה כולל רכישה של כל מוצר שתעלו על דעתכם החל מפוליסות ביטוח, דרך מכוניות, וכלה בקניית עסקים ובתים, ברור לכולם שכדי להרוויח צריך למכור, וכדי למכור אתה צריך פניות (לידים), וכדי לקבל את הלידים צריך לפרסם ולשווק.
קידום אתרים הוא חלק מחבילת השיווק של עסקים - וזה עניין שחייבים להכניס לשיקלול כשחושבים על פרסום ושיווק.
זו אגב הסיבה שלטעמי תקציב קידום האתר צריך להיות חלק מרכזי מהתקציב הכולל של העסק/ארגון וצריך להופיע כסעיף יעודי תחת פרסום, קד"מ, או שיווק.

כשמשתמשים בקידום האתרים בצורה מושכלת ונכונה, הוא משמש כטקטיקת שיווק אונליין עוצמתית וריווחית במיוחד.


אין תגובות: