יום שבת, 18 באוגוסט 2012

15 סיבות למה כן צריך לקדם את האתר שלך... - חלק ג'

11. קידום האתר שלך לא מפסיק כשאתה ישן.
כשיש לך אתר שמקודם בצורה מיטבית- יש לך מעין סוכן מכירות - גם בשעות שהמשרד שלך סגור.
סוכן מכירות שיכול לענות לשאלות של גולשים 24 שעות ביממה.
הוא גם יכול לסגור עבורך עסקאות אמיתיות לגמרי.
כל חנות אינטרנטית - עושה את זה.
כמות החנויות שיש באינטרנט רק מוכיחה את העובדה הזו.

12. קידום אתרים מחייב את העסק שלך להשקיע בהכנת חומרי שיווק.
אחד התוצרים של קידום אתרים הוא הדרישה של מקדם האתרים לקבל ממך חומרים על התחום והתעשיה שלך על בסיס קבוע.
מהר מאוד תגלו כי התוצאה הישירה של הדרישה הזו היא שיפור (שלא לומר "חידוד") המקצועיות של הארגון/עסק שלך, והגברת המקצועיות בארגון - על ידי אנשים ובעלי תפקידים שונים.
(חלוקת העבודה בין העובדים בארגון תחייב אותם להתמקצע ולהיות מומחים בתחומם- מה שיגביר את היכולת של הארגון להתחרות בארגונים מתחרים.)
אין הכוונה פה בחשיפת סודות מקצועיים או חשיפת ליבת המידע של הארגון או העסק- אלא שככל שיותר ויותר גולשים יגלו שאת המידע שהם צריכים הם יכולים למצוא באתר של הארגון שלכם- הסיכוי שהם יפנו אליכם לקבל שירות- גבוה יותר.

13. קידום אתרים יכול לסייע לך להשיג את המטרות והיעדים העסקיים שלך.
אם אתה רוצה יותר פניות, יותר מכירות ויותר לקוחות, האינטרנט הוא שוק עצום וזירת מסחר ענקית שבה הלקוחות הופכים לפחות ופחות חשדניים כשמדובר ברכישות אונליין.
ולכן אם המטרות המרכזיות של העסק שלך הן למכור מוצרים או שירותים, האינטנרט הוא פלטפורמה מצויינת שפונה לקהלים רחבים וגדולים יותר ויותר בכל יום ובעלת יכולת לענות ולספק את הסחורה - קרי מכירות והכנסות רבות יותר ויותר.

14. קידום אתרים מסייע ליחסי ציבור
נניח שיש אירוע שגורם להתרגשות גדולה בתקשורת ומחפשים מומחה בתחום- בדיוק בתחום שלך.
מה עושה העיתונאי או הכתב שמסקר את האירוע? מחפש במנועי חיפוש (קרוב לוודאי שזה יהיה בגוגל...) את המומחה בו הוא יוועץ.
אם העסק שלך מקודם ונמצא בראש תוצאות החיפוש- מה יקרה?
הסיכוי שהוא יפנה אליך - גדול!!
אם נסתכל על התמונה ההפוכה- אתה מנסה למצוא עיתונאי שיכתוב אודותיך משהו... אודות העסק שלך כתבה...
מה יותר קל לביצוע? מה יעלה לך פחות? מה יעלה יותר??
בשורה התחתונה- אם אתה מקודם- הסיכוי שיפנו אליך כדי לקבל את חוות דעתך המקצועית בעת אירוע שקשור לתחום שלך - כשהאתר שלך ממוקם גבוה בתוצאות החיפוש - משתפר משמעותית.

15. הרחבת העסק
שימוש במתודולוגיה של קידום אתרים יכול להרחיב את העסק שלך - על ידי חשיפתו לקהלים רבים- שבאופן פיזי לא צריכים להגיע לעסק שלך.
הם יכולים לראות את המוצרים או להחשף לשירותים שאתה מספק - דרך האתר- מה שיכול למנוע ממך את הצורך להרחיב: משרדים, אזורי תצוגה, או אולמות הדגמה, וזה גם כולל כמובן החזקת מלאי!!
מצד שני - ההרחבה של העסק בעקבות פעולות קידום יכולות לגרום לך להחשף לקהלים חדשים מבלי להיות כרוך בהגדלת העסק הפיזי.
הפופולריות של האינטרנט היא עובדה מוגמרת ו2.1 מיליארד אנשים שנחשפו לו עד היום וכמויות ענקיות של אנשים שממשיכים להחשף לו בכל יום רק מעידים עם העובדה הזו.
קידום אתרים מקצועי יכול לחשוף אותך לפלח שוק נישתי בצד השני של כדור הארץ, או אפילו לתת לך יתרון על פני מתחרה גדול הרבה יותר ממך.

אין תגובות: