יום שני, 8 באוקטובר 2012

13 סיבות למה העסק שלך חייב לנהל ולפרסם בלוג - חלק א

הבלוגים- למרות שבעבר נחשבו לסוג של "יומני היקר" כבר ממזמן אינם כאלה.
הם גם כבר ממזמן אינם הילד החדש בשכונה הדיגיטלית.
אבל הם כן מספקים את הסחורה.
הנה מספר סיבות למה העסק שלך חייב להתחיל לחשוב על הבלוג בצורה רצינית ולקדם אותו מהאתר שלך:

1. הבלוג מראה למבקרים בו שאתה מבין עניין בתחום המקצועי שלך.
לא משנה באיזה תחום עסקי/תעשייתי/מסחרי אתה פועל, לקוחות פוטנציאליים ירצו לברר כמה אתה מבין בו - עוד לפני שיתנו לך את כרטיס האשראי שלהם. או אפילו יתקשרו אליך.
אם הם יכולים לקרוא כמה מאמרים שכתבת או שנכתבו על ידי הצוות שלך, הם ירגישו הרבה יותר בטוחים במקצועיות שלך, ויהיו מוכנים ללכת איתך.

2. בלוג עוזר לקבל תנועת גולשים
נשמע טוב? או לי אפילו יותר מדי טוב, נכון? אם אתה כותב לבלוג בצורה מסודרת וסדירה, אפילו סבירה בקושי, תתחיל לקבל גולשים מרשתות חברתיות באתר שלך.
אתה גם תתחיל לקבל קישורים מאתרים אחרים.
וכמובן שיש את יתרונות הSEO שנמצאים בתוך העניין.

3. בלוג = קידום אתרים.
ככל שיש יותר טקסט בבלוג שלך - הסיכוי שגוגל יאנדקס את האתר שלך על ביטויי החיפוש - שאתה מאוד מעוניין להמצא על ידי הגולשים- גבוה יותר.
גוגל ושאר ומנועי החיפוש  באמת מחפשים בכל עמוד של האתר שלך משהו מאוד ספציפי.
כל פוסט הוע עמוד.
ולכם אם אתה רוצה להיות ממוקם גבוה בתוצאות החיפוש בנניח לצורך השיחה 100 ביטויי חיפוש - אתה צריך שיהיו לך באתר 100 עמודים שכל אחד מוקדם לכל ביטוי.
איך תעשה את זה כשיש לך באתר בסך הכל 4-6 עמודים?
שער (שמדבר באופן כללי על האתר ועליך), אודות, מוצרים, עדויות, יצירת קשר, אולי עוד עמוד נוסף?
בבלוג אין לך בעיה להוסיף פוסטים ככל שנדרש וככל שיש צורך לכך.

4. פוסטים בבלוגים הם פתיון לקישורים
קישורים מאתרים אחרים (מה שנקרא בלשון המקצועית backlinks / inbound links)  הם פקטור מרכזי בקידום האתר שלך בתוצאות החיפוש.
וכפי שרובנו יודעים - זה לא כל כך פשוט לקבל קישורים כאלה (ולא מומלץ לשלם על זה...)
גם אין הרבה הגיון בכך שמישהו אחר ירצה באופן טבעי  לקשר למוצר שלך, שירות שאתה מספק או לעמוד השער של האתר שלך.
אבל מה על קישור לבלוג שמספק מידע ותובנות מעניינות על התעשייה שבה הוא פועל?
זה כבר משנה את התמונה נכון?
אם אתה מספק על בסיס קבוע תוכן מעניין או שמסייע לגולשים ללמוד דברים אחרים - יהיה לך הרבה יותר קל לקבל קישורים מאתרים אחרים.
ותן לכך דוגמה- אם אתה רואה פוסט עם תוכן מעניין - קשר אליו.
לפעמים תגלה שאותו בלוגר - יקשר אליך בחזרה...


5. בלוגים - הם המזון של רשתות חברתיות.
בדיוק כמו שקשה לקבל מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש ללא כתיבת בלוגים, קשה מאוד לקבל או לחלוק עוקבים על טוויטר, לייק בפייסבוק, אם לא כותבים בצורה קבועה ומסודרת.
אם אתה כותב יפה בבלוג שלך גולשים יתחילו להכניס קישורים לפוסטים שלך מהרשתות החברתיות שלהם שהם חברים בהם.וזה כבר מצויין עבורך.
גולשים אוהבים לחלוק תכנים בעלי ערך או שמצאו חן בעיניהם עם חברים ברשתות ובמעגלים החברתיים שלהם.
והקישורים הללו מהרשתות החברתיות - יקדמו את האתר והבלוג שלך.
קישורים ברשתות חברתיות מעידים למנועי החיפוש שהגולשים מערכים את התוכן שיש בבלוג שלך, ומנועי החיפוש מסמנים את המידע הזה כשהם מדרגים אתרים בתוצאות החיפוש.
וגם- תקבלו גולשים שיגיעו מהקישורים הללו לאתר שלכם- עוד חשיפה!!!

ועוד משהו מצויין על בלוגים - הם מאפשרים לכם לציין משהו ברשתות החברתיות שבהן אתם נמצאים. מתישהו אפילו לאדם חכם כמוכם- יש משהו חדש להגיד...

6. Google Authorship
מכירים את התוצאות חיפוש החדשות- בהן יש גם תמונות שם האנשים שעומדים מאחורי אותה תוצאה?
זה נקרא גם rich snippet.
בתוצאות האלה רואים קצת יותר מאשר בתוצאות היבשושיות שקיבלנו עד היום מגוגל - כשכותב בלוג מזוהה על ידי גוגל ככזה-גוגל מכניס את התמונה שלו- מה שמושך יותר את העין  של הגולשים שמחפשים משהו.
אז מה אתם שואלים? או, למה זה טוב?
זה מעלה את ה CTR (click-through rate) שלכם.
אתר MarketingTechBlog.com גילה כי פוסטים שכוללים תמונת פורטרט  בתוצאת החיפוש מביאים פי 5 תנועת גולשים מכאלה שאין להם תמונה...

אין תגובות: