יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

קידום אתרים מבוסס מיקום עבור עסקים קטנים


Venice update - העדכון האחרון של גוגל ממרץ 2012 נתן שינוי משמעותי ודחיפה אמיתית לאיך לבצע רישום של עסקים קטנים ברשת מבוססי מיקום בתוצאות החיפוש.
השינוי במדיניות של גוגל הפך בצורה דרמטית קידום של ביטויים מקומיים בניגוד לביטויים שהיו אוניברסלים.
אם בעבר לעסקים קטנים שהיו מוגבלים מבחינת הקידום שלהם לקידום אוניברסלי - לדוגמה חנות לחלפים לרכב שהיתה מבוססת על איזור גיאוגרפי מסויים וספציפי, היה לה קושי לקדם את עצמה על ביטויים כללים. קשיים כלכליים ולוגיסטיים.

היום זה כבר שונה.
לעסקים קטנים ומקומיים יש עכשיו הזדמנות מצויינת "להתברג" לתוך החיפושים המקומיים.
זה יקרה במידה והם יחליטו ויבצעו להטביע "טביעת רגל" גיאוגרפית חזקה במנועי חיפוש, ויגרמו לגולשים לתת להם ביקורות טובות.
ניתן לעשות את זה בקלות יחסית גם ללא שימוש בחברה לקידום אתרים.

איך עושים את זה? הנה רשימת מטלות מסודרת:
1. נרשמים לגוגל מקומות - Google Places
זו כנראה הדרישה הכי מרכזית בעניין.
הם ישאלו לגבי הכתובת שלך וישלחו לך גלויה שבה יש קוד בן 4 ספרות שאותו תצטרך לאשר מאוחר יותר.
2. להרשם ליאהו מקומי  Yahoo Local
התהליך שלהם מהיר ומיידי.
3. פתיחת חשבון בבינג מקומי Bing Local.
גם הם שולחים גלויה.
4. שמירת מיקום ומקום בYelp page
זה יכול להיות יעיל בצורה גדולה לטובת המיקום שלך.
במיוחד לאחר שתקבלו כמה ביקורות טובות.
5. הרשמה לדפי זהב  Yellow Pages
זה לא באמת חשוב כמו הרשמה לגוגל יאהו או בינג אבל אם כבר אז כבר.
ומומלץ לעשות את זה.
6. להרשם ל City Search
גם זו הרשמה לאתרים מהסוג של "מהרמה השנייה" אבל עדיף להיות שם מאשר לא להיות...
7. הרשמה לאתרים מבוססי מקום. - מדריך שנמצא בעיתונים המקומיים, בפורטלים מקומיים, באתרי לוחות מקומיים, באלפונים מקומיים וכדו'.

ולבסוף, אחרי שנרשמת לכל המקורות המקומיים הללו, אל תשכחו משהו חשוב:
הרישומים שלך חייבים להיות קבועים, ומדוייקים.
מה זה אומר? שבכל מקום תופיע באותה צורה.

אל תשנו את הפרטים מרישום אחד לאחר.



וזה הכל.
מומלץ לקבל 7-20 רישומים מקומיים - בהתאם לתחרותיות שיש לכם באיזור הגיאוגרפי שלכם.
זה אמור לתת לכם את ההובלה של הופעה טובה יותר בתוצאות החיפוש המקומיות לעסק קטן.

אין תגובות: