יום שני, 6 במאי 2013

5 דרכים בהם אתה עושה ממילא אופטימיזציה לאתר שלך...

כשמקדמי אתרים חושבים על קידום אתרים SEO הם ישר נוטים לחשוב על SEO כעל ערוץ השיווק היחידי מבחינתם.
זה לא שזה לא נכון לגמרי אבל התהליך של אופטימיזציה למנועי חיפוש יכול להתבצע ביחד עם פעילויות שיווקיות נוספות שעושים מידי יום. (חלקן בלי להרגיש...)


למה?
כיון כיון שבעצם הפיכת האתר שלך לטוב יותר לקהל הגולשים שלך וחשיפה טובה יותר של המותג שלך אתה בעצם עושה עושה אופטימיזציה באופן טבעי

בואו נבחן עוד כמה דרכים שבהם הפירמה שלכם מבצעת בפועל SEO

כנסים ואירועים
זה לא באמת משנה אם אתם הנואמים הראשיים או משתתפים בפורומים בכנסים ותערוכות - יש לכם תועלת של SEO

הרצאות
כשמרצים בפני קהל, לרוב מחלקים לו קורות חיים עם קישור לאתר שלכם, או לפרופילים ברשתות החברתיות שלכם
מעבר לכך- גם מיילים שנשלחים כפרומואים לרשימות תפוצה - מכילים קישורים לאתר - ויוצרים חשיפה נוספת.
כדאי מאוד להשתמש במצגת שקופיות, ולהציב אותה באתר שלך.
מומלץ מאוד ליידע את הקהל בהרצאה שהמצגת תהיה זמינה עבורם באתר האינטרנט שלך.

חסויות
חסויות מגיעות עם חבילה שלמה:
באנרים, הכרזות על כנסים ואירועים, מוצרי קידום מכירות, וכמובן קישור מאתר האירוע.
חלק מהמפרסמים לא מוסיפים קישורים- כדאי להתעקש על זה.

הגעה לאירועים
השתלבות באירועים יכולה להיות תועלתית עבור נותן החסות במונחים של SEO (ותעלה הרבה פחות פחות...)
בהרבה מקומות תתבקש לתת קישור כדי להרשם והקישור הזה ישמש את המארגנים ליצירת רשימת תפוצה.


המשך בפוסט הבא

אין תגובות: