יום רביעי, 29 במאי 2013

SEO קופירייטיניג: 10 טיפים לכתיבת תוכן שידורג גבוה ב2013

1. כתוב לאנשים- עשה אופטימיזציה למנועי חיפוש
אנחנו בשנת 2013.
אף אחד לא קורא תוכן שמתאים למנועי חיפוש.
גם לא תוכן שמיועד לקידום.
הכל מראה שגוגל מעדיפים בצורה ברורה תוכן טבעי מאשר מה שנראה כמו תוכן שהוכן עבורו לקידום האתר.
ולכן חשוב להתמקד בתוכן שמיועד לבני אדם אבל כזה שמקבל סיוע על ידי מחשבים שימצאו אותו.

2. תשכחו מצפיפות ביטויי חיפוש.
קודם כל אני לא מבין מי האדיוט שהכניס את הפרמטר המטופש הזה.
מדובר באחת המיתוסים המטופשים ביותר שיש בתחום הSEO ובכלל קידום ושיווק אתרים.
אין שום אסמכתה לכך שגוגל מעדיף אחוז כזה או אחר של צפיפות ביטויים.
זה לא אומר שלא צריך להכניס ביטויי חיפוש רלוונטיים לתוכן של האתר ועמודיו- אבל צריך לעשות את זה בחוכמה ובצורה טבעית.
"רשימת מכולת" של ביטויי חיפוש - היא ממש לא טבעית ובטח לא חכמה במיוחד...
הכנסת ביטויים למקומות לא רלוונטיים- בטח שלא תעזור ואולי אפילו עלולה לגרום נזקים.

3. השתמשו בביטויים רלוונטיים, הטיות, וקשורים.
מנועי חיפוש משתמשים בLSI (אינדקס סמנטי חבוי), להתאים תוצאות חיפוש לשאילתות של הגולשים. שימוש בביטויים נרדפים, ביטויים קשורים רלוונטיים, והטיות דיקדוקיות של הנושא המקודם היא דרך קלה יחסית להפוך את התוכן של האתר לרלוונטי לנושא.
וזה בלי לדחוס ביטויים לתוך התוכן.

4. השתמשו ב google tilde
הוסיפו את הסימן ~ לפני ביטוי חיפוש ואז חפשו.
גוגל יתנו לכם מספר של ביטויים בתחתית העמוד שרלוונטיים לחיפוש ולשאילתה.
השתמשו בביטויים הללו כדי להגביר את הרלוונטיות של התוכן שלכם.

5. תוכן ארוך, עמוק ואיכותי.
האתרים שמופיעים בראש תוצאות החיפוש בגוגל כוללים 2000 מילים.
יותר מזה, העובדות מעידות על כך שמאמרים שמכילים תוכן עמוק וחולקות קישורים מקודמים הרבה יותר ממאמרים קצרים ושטחיים.
כדאי מאוד להתאמץ ולהביא מאמרים ותכנים שנכנסים לעומק הנושא, ומספקים תובנות אמיתיות.
מצד שני- אסור לכתוב מאמרים ארוכים רק כדי לספק את מנועי החיפוש.
כתוב באריכות כי יש לך מה לתרום לקוראים שלך.

6. ביטויי זנב ארוך
הבעיה עם ביטויים סופר תחרותיים- וגנריים היא שלקדם אותם לקוח הרבה מאוד משאבים ומאמצים.
.במקרים רבים יש הרבה מאוד ביטויי חיפוש רלוונטיים שהרבה יותר קל לקדם אותם.
ביטויי זנב ארוך אמנם מביאים הרבה פחות חיפושים אבל הם מפצים באיכות הטראפיק כיון שהגולשים שמחפשים אותם ממוקדים יותר והרבה יותר מוכוונים למטרה.

7. ענה על שאלות של לקוחות
אם יש ללקוחות שלך שאלות על השירותים או המוצרים שלך- הם כנראה יחפשו אותם בגוגל.
ענה לגולשים הללו תוך שאתה מספק להם תשובות מוכחות ומגובות באסמכתאות, והם יבקרו באתר שלך.
ספ קתשובות טובות יותר מהמתחרים שלך והם יקנו ממך.
בנוסף, מתן תשובות ומענה לשאלות הוא דרך מצויינת לתפוס ביטויי זנב ארוך.

8. דאג שהתוכן שלך יחשף וחלוק אותו (Share).
ביצוע share יגרום לך לקבל קישורים ותנועת גולשים (טרפיק), ככל שתחלוק במידע זה יראה יותר רלוונטי ופופולארי למנועי חיפוש.
ניתן לחלוק במידע הזה דרך: פורומים, בלוגים, מעצבי דעת קהל, ניוזלטרים, וכמובן גם רשתות חברתיות מהסוג של פייסבוק, טוויטר, לינקדין, גוגל+ ואחרים.
ואל תמעיטו בערכם של פוסטים אורחים בבלוג.

9. התמקד בGoogle+
גוגל + הוא אחד מהמוצרים של גוגל.
ולכן אין ספק שהם ישתמשו בו ככלי מרכזי ויתנו וישקיעו מאמצים רבים להציב אותו במרכז.
מי שמקדם אתרים לא יכול להתעלם מכך.
יותר מכך גוגל מתחיל לקשר תוכן לא רק לאתרים אלא לכותבים עצמם.
פתח ועדכן את הפרופיל שלך בגוגל+, והוסף את החתימה שלך ודאג שהיא תופיע על התוכן שאתה מייצר.
באופן כללי כדאי מאוד להיות פעיל בגוגל+.
בכך תוכל לתת דחיפה משמעותית לכל מאמר או תוכן שתוציא מתחת למקלדתך.
בלי קשר ממשי לאיפה זה פורסם- הכל יקבל חשיבות מיוחדת.

10. תגיות מטא והDESCRIPTION עדיין שולתתתתתתים....
תגית המטא title היא הדבר הראשון שמנועי חיפוש מחפשים כשהם באים לתייג מבחינת הקטגוריה את העמוד.
מעבר לכך, השילוב של הtitle ותגית הdescription הם מה שהגולשים בעמם רואים קודם כל ולפני הכל- הרבה לפני שהם נכנסים לאתר שלך או של המתחרים שלך.
ולכן חשוב מאוד לשלב ביטויי חיפוש בצורה טבעית, עם טיזינג מינימלי - כזה שיגרום לגולשים להכנס לאתר שלך ולא של המתחרים שלך.

אין תגובות: