יום שלישי, 18 ביוני 2013

איפה מוצאים לקוחות? בגוגל או בפייסבוק? חלק ג'

אז מה היתרון של פייסבוק?
או איפה פייסבוק יכולים להתאים?

צריך לזכור ממה ואיך פייסבוק  בנו את המפלצת שלהם.
הפילוח שלהם את קהל הגולשים שלהם יכול למקד אותם באנשים שאם תצליח לעניין אחד מהקהלים הללו- זה כנראה יעניין גם את השאר שנמצאים תחת אותם קשרים ומעגלים.
ולכן העניין של שימור לקוחות מאוד מרכזי בעניין הזה.

אם אתם רוצים להקים מועדון לקוחות- ותצליחו להכניס את כל החברים שלכם והלקוחות שלכם לתוך פרופיל אחד- אז כולם יהיו תחת סוג של שימור לקוחות.


ומהבחינה הזו - פייסבוק מאוד חזקים.

מסקנה: הרבה לקוחות חדשים לא בטוח שתקבלו דרכם אבל מצד שני- אם יש לכם לקוחות ואתם שומרים איתם על קשר דרך הפייסבוק- תמיד תהיו בתודעה שלהם.

וזה לא מעט.


אין תגובות: