יום ראשון, 14 ביולי 2013

מפרסמים לא מאמצים את פונקציית המחברים (Authorship) ואת יתרונות הקידום אתרים של SEO

Google+ מסייע לארגונים ליצור גשר בין שיווק במדיה החברתית ו SEO באמצעות פונקציית המחבר (Authorship function) .
תהליך פתיחת חשבון של מחבר הוא פשוט וקל מאוד ולוקח מספר דקות אולם נותן למחבר התכנים נראות הרבה יותר טובה ברשת על ידי הצבת תמונות הראש שלהם לצד התוצאות במנועי החיפוש.
למרות מספר מחקרים ומאט כץ בעצמו, מחקר שנערך בארה"ב מראה שמעט מאוד ארגונים אימצו את הטכנולוגיה הזו.

במחקר שפורסם בSearch Engine Watch, קבוצת מחקר בדקה את החיבור הזה לפי תעשיות.
לפי תוצאות מוקדמות רק 3.5% מתוך 100 החברות הגדולות ביותר השתמשו בפונקציה הזו.
הסיבה לכך היא קשיים פנימיים, התנגדות למדיה חדשה, ומאבקים מסוקתיים לאמץ טכנולוגיות חדשות.
מצד שני נוצאה פה הזדמנות מצויינת לארגונים מהירים יותר יותר לתפוס יותר כניסות לאתרים שכן אימצו את הטכניקה הזו.

אחת התעשיות שכן אימצה את הטכנולוגיה הזו בצורה טובה יותר היא - תעשיית הטכנולוגיה.
המחקרים מראים ש52% מאתרי הטכנולוגיה והבלוגים הפעילים משתמשים בgoogle+ וב Authorship.
אולם עדיין די נדיר למצוא אתר שבו כל הכותבים משתמשים בכך, והמשמעות לכך היא שעדיין מדובר בבחירה אישית של כל כותב וכותב, מאשר החלטה מקצועית שמחייבת את כל הכותבים בחברה.
הנתון שמספר את הסיפור בצורה הברורה ביותר הוא שרק 7% מבעלי הבלוגים משתמשים בAuthorship.
מנוע החיפוש בעצמו אפילו לא מגביר את התוכן של הבלוגים הללו לחשיפה טובה יותר לגולשים.

לסיכום:
משווקים המשתמשים בGoogle+ להגברת הSEO האיכותי שלהם למותגים שהם מקדמים באתרים, יכולים להסתכל על זה כדרך קלה ומצויינת לדחוף את התוכן שלהם.

אין תגובות: