יום רביעי, 24 ביולי 2013

נתונים על מגמות ביצוע חיפוש לפני קנייה של מוצרים של ארגונים עסקיים

המנהל של תחום התעשיה והעסקים בגוגל מייק מילר חשף נתונים שגוגל קיבלו בסקרים בשנים האחרונות ושמציגים בצורה ברור האת המשמעויות והחשיבות של קידום האתרים שכל ארגון חייב לבצע לאתר האינטרנט שלו:

בשנת 2011 71% מהעסקים שפועלים בתחום של B2B ביצעו מחקר שוק באינטרנט לפני שרכשו שירותים או מוצרים לארגון.
בשנת 2012 האחוז גדל ל88%.
המשמעות של הנתונים הללו היא שמשמווקים בתחום הB2B סומכים יות רויותר על תוכן שמגיע מהאינטרנט כדי להוביל את קבלת ההחלטות שלהם.
90% מהם טוענים שמחקר באינטרנט מדריך אותם ברכישת המוצרים העתידית שלהם.

מילר גם טוען שמשווקים חייבים לצאת מנקודת הנחה בסיסית שהגולשים לא מגיעים לאתר שלהם ללא שום ידע מוקדם.

עוד נתון מעניין הוא שעד שאותו לקוח פטנציאלי מגיע לקשר עם החברה לקראת הרכישה הם כבר עברו בממוצע 57% מתהליך קבלת ההחלטות לפני הרכישה.

ולכן המסקנה המתבקשת מכך היא שמשווקים חייבים לתת מידע אונליין ללקוח הפוטנציאלי שדוחף אותו לבצע את שאר הדרך - ולבצע את הרכישה בפועל.
מילר מציע למשווקים לבנות את האתר שלהם בצורה שתתאים לכמה סוגי לקוחות.
וידאו שמתאים ללקוחות קצה פרטיים - לא בהכרח מתאים ללקוחות שמנהלים חברות בינוניות או גדולות.


אין תגובות: