יום רביעי, 31 ביולי 2013

טקטיקות של שיווק לוקלי שישפרו את הנראות שלך במנועי חיפוש

האם הלקוחות הפוטנציאליים שלך יכולים למצוא ואתך?
זו שאלה שכל בעל עסק חייב לשאול את עצמו לפני שהוא מוותר על SEO - קידום אתרים.
הביטוי קידום אתרים יכול להשתמע כמו מילה מקצועית שלא ואמרת שום דבר למי שלא עובד בה אבל מסתבר שיותר ויותר משווקים ומפרסמים מכניסים את רגליהם לקידום לוקלי- מותנה אישור גיאוגרפי, כדי להחניס יותר תנועת גולשים איכותית  שתהפוך לתנועת קונים ורוכשים לעסק שלהם.

במחקר שנערך ב 2013 על ידי חברה בשם "שרפה שיווק" (Marketing Sherpa) התברר ש54% משמשווקיםמצאו ששיווק לוקלי כלומר ביטויים שכללו אלמנטים גיאוגרפיים (כגון: "עבודות נירוסטה במרכז" או "יועץ לכלכלת המשפחה בשרון" בניגוד לביטויים כמו "עבודות נירוסטה"), היו המקור הטוב ביותר ללידים חדשים ואיכותיים.

בשיווק שרפה הלכו צעד נוסף קדימה ובדקו כמה מהמפרסמים והמשווקים ניסו לפעול לפי החיפוש הלוקלי בצורה מיטבית יותר.
התוצאות של המחקר הזה מגלות כמה תובנות מעניינות מאוד שכל מי שיש לו אתר פרטי או בלוג יכול להפעיל אותן במהירות יחסית.
68% מהמפרסמים ביצעו התאמה של תיאור העסק שלהם באמצעות שינוי התיאור שלהם בכל מיני אתרים מהסוג של דפי זהב ורשימות מקומיות ודומיהם.
מתוך ה68% הללו 82% דיווחו שהם הוסיפו תוכן מקומי גם לאתרים שלהם, לפוסטים שלהם, ולכותרות האתר.
77% גם דיווחו שהוסיפו גם כתובת מקומית לעסק שלהם כדי לשפר את ההצלחה בתוצאות החיפוש.

נקיטה בצעדים מהסוג הזה לקבלת חיזוק בחיפוש לוקאלי במנועי חיפוש- לא דורשת מחשבה מיוחדת.
מצד שני היא יכולה לעשות את ההבדל בהחלטה של לקוחות באם לרכוש מוצר או לא מהמפרסם.
ולכן כדאי מאוד לתת ללקוחות שלך את ההרגשה שאתה נמצא עבורם ממש מעבר לפננת הרחוב ולכן יותר כדאי יהיה להם לרכוש ממך.
מצד שני - אם אתה פונה ללקוח הגלובלי - קידום לוקלי- לא יתאים לך. ואסור לך להגביל את עצמך בעניין הזה.

העניין היחידי הוא שיותר ויותר מפרסמים ומשווקים פונים לשוק המקומי - וחשוב להתייחס לכך.

אין תגובות: