יום שבת, 17 באוגוסט 2013

6 סיבות וסטטיסטיקות לקידום וידאו באתר שלך

יש הרבה סיבות לעליה הדרמטית של הוידאו באינטרנט בהקשר של מקדמי תוכן.
כמה המסיבות לכך הם שיעורי הנעה לפעולה גבוהיםאפשרויות רבות להעברת המסרים של הלקוח, וכלים חזקים שמאפשרים מכירות וכמובן נושא האופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO).

נכון לעכשיו מומחי קידום אתרים יכולים לתת לכם יתרון בקידום אתרים אם משתמשים בסרטוני וידאו בצורה אופטימלית.
המספרים מגבים את האסטרטגיה הזו.
בכל שנה אנו מקבלים יותר מדיע על ההשפעה של שילוב וידאו עם שאר אפיקי השיווק ומאמצי הקידום של העסק של הלקוח.

כמובן, מספרים לבד לא מספרים את כל הסיפור, צריך לחפור בהם יותר כדי לגלות איך העסק של הלקוח יכול לקבל יתרון אמיתי.
להלן 6 סטטיסטיקות על העוצמה של SEO - קידום אתרים והשימוש בווידאו.


1. 62% מהחיפושים הכוללים בגוגל כוללים וידאו.
במילים פשוטות- לא משנ המה הגולש מחפש- אם הוא יתקן בוידאו- הסיכוי שהוא יעדיף את התוצאה שיש בה וידאו - גבוה הרבה יותר מכל חיפוש אחר.
לא צריכים להיות מופתעים - 80% מהסרטונים הללו- מגיעים מיוטיוב.
והמשמעויות ברורות:
מנועי חיפוש מסוגו של גוגל מציגים הרבה יותר סרטונים בתוצאות החיפוש שלהם.
חברות וארגונים שאין להם סרטונים שבנויים סביב מילות החיפוש הרלוונטיות שלהם מחמיצות אפשרויות עצומות לחשיפה בייחוד מול המתחרים שלהם.
ובנוסף- הסרטונים- במיוחד אם מעלים אתר או ערוץ מיוחד לסרטונים יכול לחשוף את הארגון -לקוח לקהלים נוספים לא מעטים.

2. וידאו הוא בעל סיכוי גבוה פי 50 להופיע בתוצאות החיפוש מאשר עמוד טקסט רגיל.
התשובה החלקית לכך היא שבוידאו עדיין את את התחרות שיש בתוצאות מבוססות טקסטים.
ולכן הדירוג ושיפור בתוצאות החיפוש יכול להיות קל הרבה יותר.
Forrester Research ערכו מחקר ובו דיווחו שבממוצע הסיכוי של סרטון הווידאו שלכם יכול להתברג בעמוד הראשון היחס של 1:11,000.
זה נראה אולי הרבה אבל כשמשווים את זה לפרמטרים של עמודי טקסט- היחס משתנה עוד הרבה יותר לרעה (1:500,000)...

ולכן דירוג הסרטונים הוא משמעותי.

3. קישורים מסרטונים
סירטונים מייצרים 41% יותר כניסות לאתרים מאשר תוצאות מבוססות טקסטים בלבד.
לא רק שהסרטונים מציפים את תוצאות החיפוש בחומרים שלך אלא שהם גם מביאים הרבה יותר כניסות!!!
וזה אומר יותר טרפיק לאתר- תנועת גולשים - יותר פונים פוטנציאליים שיחשפו למותג שלך...

המשך בפוסט הבא

אין תגובות: