יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

6 סיבות וסטטיסטיקות לקידום וידאו באתר שלך - חלק ב

4. אפשר להכפיל את כמות תנועת הגולשים שהלקוח מקבל ממנועי חיפוש על ידי הכנסת סרטונים של הלקוח לתוצאות החיפוש.
מה שנקרא האלמנט הויזואלי.
באופן בסיסי, אם יש סרטון וידאו בתוצאות החיפוש, גוגל מעלה אותו ומציג אותו כתוצאה גבוהה יותר בין תוצאות החיפוש - מה שמסביר למה חשוב להשתמש בוידאו להביא תנועת גולשים ואיך הוידאו מסייע לכך.
זה קורה בגלל שמבחינת גוגל - זה מה שתופס את העין של הגולש ויגרום לו להקליק על זה בצורה גבוהה יותר.

בעוד שיוטיוב מספק חשיפה מצויינת, אנחנו כמובן היינו מעדיפים להעביר את תוצאות החשיפה הזו לאתר הלקוח.
כולל את הערך הנלווה של הקידום שלו לעמודים הפנימיים באתר.
אבל זה דורש קצת יותר מהטמעה של הסרטון בעמודים.

צריך להשקיע יותר בתגיות המטא טאגים ולהשקיע בsitemap כדי לגרום לגוגל לקשר בין הסרטון למקור שלו.

חשוב גם לדעת שכדאי מאוד לגרום לגולשים לשוב ולצפות בתכני הוידאו שלך על בסיס תכוף יותר ויותר.

5. גולשים נמצאים אצלכם באתר ב2 דקות יותר (בממוצע) אם יש לכם באתר סרטונים!!!
והעובדה הזו אומרת בעצם הרבה מאוד על חשיבות הסרטונים.
מעבר לחשיבות של משיכת הגולשים לאתר שלך והשארתם בו, די ברור שגם מנועי חיפוש אוהבים מאוד את תנועת הגולשים הזו.
מנועי חיפוש מחפשים תוכן איכותי באתרים (ולא משנה למה קוראים תוכן איכותי, זה ממש לא משנה, גם תוכן גולשים הוא תוכן איכותי...) מנועי חיפוש מחפשים תוכן שדוחף לפעולה.

אם גולשים מגיעים את האתר שלך ויוצאים ממנו במהירות זה די מעיד על הערך הנמוך שהעמודים שהאתר שלך מציע.

זו הסיבה שקישורים חיצוניים שמקשרים אל האתר ולאחרונה גם קישורים מרשתות חברתיות הפכו להיות יותר חלקים חשובים יותר ויותר בפאזל של קידום האתר (SEO).

אפשר להגיד שזה בעצם הדרך של גוגל ומנועי החיפוש האחרים למשוך את קהל הגולשים בדרך שבה הם בוחרים להיות בה.

6. פוסטים עם וידאו  מושכים פי 3 קישורים חיצוניים ממקורות אחרים מאשר פוסטים טקסטואלים.
מה זה אומר?
וידאו הופך את התוכן שלך משהו שהרבה יותר רוצים לשתף אותו.

קישורים לפוסטים מאחרים אחרים גורמים להובלת תנועת גולשים גבוהה יותר לאתר שלך, פתיחת ערוצים נוספים לחשיפה לגולשים שבצורה אחרת לא היו נחשפים לכך, פרסום נוסף דרך נקורות פרסום נוספים והכי הכי חשוב: ערך SEO גבוה יותר למנועי חיפוש נותנים לאתר שלך.


#4. You can double your search traffic by having a video thumbnail in your search result. (Source: IQ Visibility) Of course! The visual element. Basically, if a video appears in search, Google will pull the thumbnail for it and present it right along with the results. This draws the eyes of web surfers and makes it more likely that they will click on your link. It might sound minor, but it’s not. It works. Unfortunately, there’s a problem with this that you may have spotted. If a YouTube video shows up in search results and someone clicks on it, they will be directed to YouTube, not your own website. So yes, they will see your content, but that’s only half the battle. While YouTube provides great exposure, I’d rather pass the SEO value of video on to my own business webpages. This requires more than simply embedding a video on your site, however. You should also look into adding video meta data and creating a video sitemap so that Google will be able to associate the video with your corresponding page. As a side note, videos created and hosted with Brainshark On-Demand can be embedded straight to your website (and added to your sitemap) without the risk of driving people back to YouTube when they find your content in search. Getting people back to watch video content on your website is also important because… #5. People stay two minutes longer on your site if you have video. (Source: Comscore) Aside from the obvious benefits of attracting people to your site and keeping them there, it’s clear that search engines like this behavior too. Google isn’t just looking for quality content (however you want to define that) – it wants content that engages. If people are going to your site and leaving immediately, that doesn’t speak very highly of the value your pages are offering. That’s why external backlinks and (more recently) social media shares have become such important pieces of the SEO puzzle. It’s Google’s way of “polling the audience” for the content they like best. In fact… #6. Posts with videos attract three times more inbound links than plain text posts. (Source: Moz) What does that mean? Simply put – video makes your content more shareable. More inbound links lead to more traffic to your website, more ways for people to find you, free promotion of your content via other sites and channels, and ultimately, higher SEO value for your pages.
Read more at http://www.business2community.com/seo/6-cool-stats-about-video-seo-and-what-they-mean-to-you-0578899#Lr45rkAiZdi14Rqx.99

אין תגובות: