יום שני, 12 באוגוסט 2013

מהו ביטוי החיפוש החשוב שלך? (“Big-Money Keyword”)

כשלקוח מוצא את האתר שלך ונכנס לאתר ומבצע פעולה כלשהי, שגורמת לך להרוויח כסף, כל זה נגרם בגלל מקדם האתרים שלך שמצא וניהל את החיפוש באתר שלך.

תחשבו על העניין הבא:
תחשבו על לקוח שמחפש איך "לצאת מהמינוס".
הוא נכנס לתוצאות החיפוש ושם מוצא את הלקוח שלך.
הגולש נכנס לאתר ומגלה שהטקסטים באתר "מדברים אליו" ומחליט לקנות חבילת יעוץ מאותו יועץ לכלכלת המשפחה בשווי של 4500 שקלים.
כל זה ניתן לשייך בצורה ישירה למקדם האתר.
והביטוי "לצאת מהמינוס" הוא מילת החיפוש ששווה כסף.

מהי מילת החיפוש ששווה כסף?
באופן עקרוני יש כמה ביטויים ששווים כסף, או יותר נכון שמייצרים כסף, אבל בדרך כלל יש גם ביטוי אחד שמייצר את הכסף בצורה מובהקת הרבה יותר טובה מביטויים אחרים.
הביטוי הספציפי הזה הוא הוא “Big-Money Keyword”.

במקרה של היועץ לכלכלת המשפחה יכולים להיות כל מיני ביטויים:
יועץ לכלכלת המשפחה
לצאת מהמינוס
ניהול תקציב משפחתי
יעוץ כלכלי לבית ולעסק.

בואו נניח שלאותו יועץ כלכלי יש גם גוגל אנליטיקס שמותקן בצורה נכונה - הרי הם לא רוצים לטוס על עיוור...
בעזרת האנליטיקס אפשר לקבוע מהו “Big-Money Keyword” די בקלות.
חשוב לדעת שיתכן שהביטוי שהביא הכי הרבה כסף- לא בטוח שהוא זה שהביא הכי הרבה תנועת גולשים לאתר.
ולכן הביטוי שהוא  “Big-Money Keyword” הוא זה שיצר הכי הרבה הכנסות ולא טרפיק לאתר.

איך למצוא עוד ביטויים “Big-Money Keyword”??
בדוק את רשימת הביטויים שמייצרים עבורך הכנסה וראה אילועוד ביטויים יכולים להיות כאלה?
האם אתה מקבל באותם ביטויים טרפיק נוסף?
האם הביטויים מקודמים מספיק? האם הם מופיעים בעמוד הראשון? אם לא- בצע עבודה שתביא אותם לעמוד הראשון - רק ככה תוכל לוודא שהם נמצאים במלוא הפוטנציאל שלהם ובאמת נבדקים כשהם במצב אופטימלי.
איך לעשות את זה?
אפשרות אחת היא לבצע קידום אורגני של הביטוי. וזה עלול לקחת זמן.
אפשרות שנייה היא לבצע קמפיין קצר מועד בגוגל אדוורדס- מה שיתן תוצאות מהירות יחסית- אבל בעלות נוספת של תקציב גבוה יחסית.
מהלך כזה של בדיקת ביטויים וקידום על ציר הזמן יגרום לאתר שלך להיות ריווחי יותר ויותר במשך הזמן.

מקור מצויין לקבלת מידע על ביטויים שמכניסים כסף יכולים להיות המתחרים שלך.
מהם הביטויים שהם מקדמים? האם יש להם שפות נוספות באתר- כאלה שלך אין?
האם יש להם ביטויים שונים ממה שאתה משתמש?
אם נתייחס לדוגמה שבה פתחנו האם השימוש בביטוי "יועץ לכלכת הבית" שווה לביטוי "יועץ פיננסי לכלכלת העסק והבית"?

מהרגע שהבנת מהם הביטויים שמכניסים לך כסף- לא צריכה להיות לך שום בעיה להתחיל להרוויח כסף על הביטויים הללו ועל אלה שקרובים אליהם בכך שתקדמו ותתרכזו בהם בתהליך קידום האתר שלכם.

ואם תצליחו בזה- החיוך שלכם יהיה שווה לכם את זה (שלא לדבר על הכסף הנוסף שתרוויחו.)


אין תגובות: