יום שני, 26 באוגוסט 2013

למה קניית עוקבים חברתיים היא רעיון גרוע

הרבה עסקים שהתחילו להשתמש במדיה חברתית (רשתות חברתיות) התמקדו בהשגת עוקבים בטוויטר, לייקים בפייסבוק וכדומה, ובאופן נואש רצו להגדיל את המספרים של האלמנטים הללו.
לכן, שירותים מהסוג הזה צצו כפיטריות לאחר הגשם והציעו מאות של עוקבים "אמיתיים", תמורת סכומי כסף קטנים כגדולים.
(אזהרה: זה ממש לא נכון).
הגדלת כמות העוקבים אחרי הפעילות שלך ברשתות החברתיות, יכולה להיות כלי אפקטיבי בשיווק במדיה החברתית.
אבל זה נכון רק אם העוקבים הללו הם אנשים אמיתיים.
אתה צריך להיות מעוניין רק בעוקבים שיש להם עניין אמיתי במה שאתה מפרסם וגם רצון לקנות ולרכוש את המוצרים שלך.
לרוע המזל, העוקבים בטוויטר שאתה יכול לרכוש- הם לא כאלה...
הם גם לא אמיתיים.
אפשר לראות את הסרטון הפרודי של buyrol
http://youtu.be/tIwH7ptHCWc

אסור לשכוח את המטרות האמיתיות של העסק שלך. המטרה האמיתית והעיקרית היא למכור יותר מהשירותים או המוצרים שלך.
בנוסף יתכן שיש לך מטרות משניות אחרות שאתה רוצה להשיג כמו הגברת הנגישות אליך במדיה החברתית.


אם אתה מתווך נדל"ן - אתה בוודאי מעוניין שיפנו אליך יותר לקוחות.
אבל האם זה נכון להכניס מודעה לאתר לא רלוונטי?
בואו ונחשוב על זה מכיון אחר:
אחת המטרות שלך כמתווך היא למצוא יותר אנשים שיבואו לראות את הנכסים שאתה מנסה למכור או להשכיר ללקוחות שלך.
האם הגיוני להכניס מודעה באתר מהסוג של "קרייגסליסט" שהוא אתר אינטרנט המכיל לוח מודעות מקוון בעל מדורים למציאת עבודה קבועה או זמנית, דירות ובתים להשכרה וקנייה, היכרויות, מוצרים למכירה, אירועים ושירותים קהילתיים והפצת קורות חיים. לוח המודעות פעיל ב-700 ערים ב-70 מדינות?
 אמנם מדובר בהרבה מאוד חשיפה אבל מצד שני הפונים אל יהיו ממוקדים ותאלץ להראות ללקוחות שאינם בהכרח פוטנציאליים את הנכסים שלך.
וזה כיון שהמטרה האמיתית שלך היא למכור את הבית לא להראות אותו!!!

מה הסיכוי שתמכור דרך האתר הזה את הנכס שלך? או שהלקוחות שתקבל בכלל יהיו בטווח השוק שלך?
קלוש...
השגת עוקבים ברשתות החברתיות יכול לסייע לעסק שלך למכור יותר אבל רק אם העוקבים הם עוקבים איכותיים.

בקיצור:
קניית עוקבים ברשתות חברתיות הוא בזבוז זמן וכסף משווע.

אין תגובות: