יום שבת, 28 בספטמבר 2013

4 סיבות להשוואה בין SEO ובישול/אפיה

כ"טבח" של SEO אתה בוודאי מתמודד על הרבה מאוד מרכיבים.
בדיוק כמו בבישול- התוצאה הסופית תמיד תלויה במרכיבים (פרודוקטים) ולכן מאוד חשוב להשתמש בחומרי גלם איכותיים, ובקבלת החלטות נכונה כשאתה מערבב את המתכון שלך.

1. בחר את חומרי הגלם הנכונים
מהם חומרי הגלם הטובים ביותר לקידום?
יש הרבה אפשרויות אבל כולנו יודעים שיש כמה שהם יותר טובים מהאחרים.
מקדמי אתרים שהשקיעו הרבה שעות בקידום אתרים מקצועי ויש להם נסיון מכמה לקוחות שעבדו עליהם כבר בטח יודעים בעצמם מה טוב יותר לקידום ומה מסייע לו מול מה עלול לגרום לנזק...

ובכל זאת מה לא עובד?
חומרים מועתקים, לא מקוריים או שנרכשו בכסף, כמו רשתות של בלוגים שהוקמו לצורך מכירת קישורים לאתרים- צריכים להיזרק לפח האשפה.
כל הטריקים והטכניקות של הכובעים השחורים צריכים להעלם.
גוגל נלחמים בהם ובסך הכל בהצלחה לא קטנה.
חשוב להתמקד בתכנים איכותיים, במילות מפתח, קישורים פנימיים וחיצוניים טובים, באתר מותאם לסלולר שנטען מהר, ואירוח של כותבים איכותיים בפוסטים מעניינים.

2.  מינון
אם אתה מכניס כמויות עצומות של סוכר ומעט מלח או קמח, העוגה שתאפה- לא תצא טוב.
באותו אופן- אם תכניס המון קישורים על ביטוי אחד- גוגל יסמן דגל אדום על האתר שלך.
התעמקות באסטרטגיה אחת- יראה למנועי החיפוש- משהו לא טבעי ויגרום להענשה במקרה הרע או סתם לחוסר תוצאות בקידום במקרה הטוב.
חשוב לחלק את האנרגיה של הקידום לכמה כיוונים ולא להתמקד רק במשהו אחד ספציפי.

3. איכות ואיכותיות
זו כנראה הדרך הטובה ביותר לקדם אתר.
כשמציגים את התכנים בצורה ברורה ויפה, ויש תנועת גולשים גדולה לאתר, ההמרות מייצרות אתר מעולה.
נכון, קל להגיד את זה  וקשה יותר לעבוד על זה, אבל אם תשקיע את הזמן שלך בחוכמה עכשיו- בטווח הארוך תקבל תמורה לעמלך.
לדוגמה:
בניית קמפיין קישורים שכולל מילת חיפוש אחת וקישור לעמוד אחד - אבל בצורה מאסיבית, נניח 100 קישורים מכל מיני מקורות - יכולה להביא לתוצאות יפות בטווח הקצר, אבל לגרור ענישה בגלל עדכון פינגווין...
מצד שני אם משקיעים את הזמן בפיתוח תוכן מצויין - יש סיכוי גבוה שתקבל קישורים ממקורות חיצוניים שונים ומגוונים באמצעות share ברשתות חברתיות.
חשוב לציין גם שהמרכיבים צריכים להיות טריים ועדכניים.
לא לחזור ולהשתמש באותם מרכיבים ישנים וממוחזרים לעייפה, שעבדו לפני כמה שנים - גם להם יש תאריך תפוגה...

4. חוסר הצלחה למרות הכל
לרוע המזל גם כשמשמשים בכל הדברים הנכונים- כמו בבישול- לא תמיד זה יעבוד בהצלחה.
וזה במיוחד נכון בכל הקשור לעולם הלא מפוענח של קידום אתרים.
אתה יכול לעשות את כל הדברים הנכונים ואז גוגל באים (הבני ז...) ומשנים את הכללים...
לפעמים מתחרים יכולים ללהשתמש בטקטיקות של כובעים שחורים נגדך (הכנסת קישורים שליליים, או ממקורות מפוקפקים או "נלוזים"...).
ואו אז, האסטרטגיה שלך לא מצליחה לספק את הסחורה.
זה קורה, וקורה אפילו לעיתים קרובות מדי.
מה לעשות?
שם ביטוי המפתח בעניין הזה היא "גמישות לטווח ארוך".
כשהתוצאות לא עובדות והטקטיקות לא מניבות את המצב הנכון מבחינת הלקוח, מקדם אתרים מנוסה, יודע איך לחזור אחורה, ואיך לתכנן גישה חדשה ורעננה לקידום.



אין תגובות: