יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

6 צעדים לאופטימיזציה וקידום אתרים בעזרת מחקר מילים. חלק ב'

4. זמן לתספורת (לא מהסוג של נוחי דנקנר)
מהרגע שהמידע אצלך- אתה צריך לבחור רשימה של 10-20 ביטויים ולחלק אותם לעמודים שבאתר.
המצב האידאלי הוא 3-4 ביטויים לעמוד.
צריך לזכור שבתגיות המטא- אין יותר מדי מקום בלשון המעטה.
8 מילים הן לא מקום רב למשחקים ולכן חשוב להיות מדוייקים ככל הניתן.

5. מיקום של הביטוי הנכון בעמוד הנכון
עכשיו צריך להסתכל על העמודים, שם הקובץ, הכותרות בעמוד, הדגשות, תמונות וסרטונים ותגיות המטא, ולהתחיל לבחור את הביטויים הנכונים.
חשוב לציין שכתיבה נכונה ומדוייקת חיונית לכל אתר מצליח וצריך להמנע מלהופיע בצור הלא טבית או לא בהקשר הנכון.
גולשים מעדיפים תוכן שכתוב בצורה טבעית.
דחיסת ביטויים (keyword stuffing) לעמוד רק כדי שהם יופיעו בעמוד עלולה לגרום לנזק יותר מאשר תועלת.


6. הקצפה, שטיפה וחוזר חלילה.
פיתוח מחקר מילים הוא תהליך ארוך מתמשך ושאינו עוצר.
הוא משקף את ההתפתחות של השוק בו פועל הלקוח, ואת כל התחום שבו האינטרנט פועל.
זה לא עניין ל"שגר ושכח".
חשוב להקצות לכך זמן ומשאבים על בסיס קבוע כדי לבחון את התוצאות ולשפר אותן על בסיס קובע ורציף.
מעבר לכך בכל נקודה על ציר הזמן תוכל להעלות רעיונות חדשים לקידום הלקוח ובכך להביא אותו ליעדים שהוא הציב לעצמו.



אין תגובות: