יום רביעי, 13 בנובמבר 2013

קידום אתרים והמרות

לרוב כשפונים אלי לקוחות ובעלי עסקים שמעוניינים ללמוד מה קידום יכול לעשות עבורם הם יודעים לדקלם 2 ביטויים מרכזיים: קידום אתרים/SEO והמרה או יותר נכון % המרה.
מבחינתם ואני כרגע לא נוקט עמדה- מקדם האתר צריך להיות אחראי לנושא.

אני בדרכי מצביע בפניהם על המורכבות של הנושא:
מצד אחד אין ספק שעל הגורם המקדם את האתר יש את החובה לחשוף את האתר לטרפיק ולעשות את זה בצורה מדורגת הולכת וגוברת.
מצד שני ההמרה של אותם גולשים ללקוחות בפועל - לא בטוח שהם חלק מהאחריות של אותו מקדם.

כיון שבעבר נתקלתי בכמה הזדמנויות בבעיות שנוצרו בצד הלקוח שמנעו מהלקוחות שכבר פנו- לקנות או להשתמש בשירות המוצע.

וזה קרה כי לא ענו לטלפון, המזכירה שקיבלה את השיחות היתה עצבנית על בעל העסק (מסיבות טובות יותר וסיבות טובות פחות), אבל בשורה התחתונה- נוצר מצב שהגיעו לקוחות אבל הם לא קיבלו מענה.




ולכן מבחינת מקדם האתר חשוב מאוד להעמיד דברים על דיוקם, לקבל שיתוף פעולה מלא עם הלקוח כדי למקסם את הפניות ולטייב את הלידים.

זה אמור לעשות את העבודה.

אין תגובות: