יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

שימוש בקידום אתרים לצורך יחסי ציבור

1. רוב האנשים העובדים ביחסי ציבור לא מודעים לכך ש20% מהכיסוי שהם מנסים לבצע בקהל היעד מבוצע בצורה טבעית על ידי הלקוחות.
מדובר בקישורים שנרכשים בצורה טבעית על ידי כל מיני גורמים המקשרים למאמרים או לידיעות שמתפרסמות על ידי אותם עובדים.


2. אם אתה מנסה לעשות את זה בצורה מכוונת- אתה יכול להגיע לכ40%.

3. רכישת קישורים דרך סיקור עיתונאי מתחילה במסע יחסי ציבור טוב המקושר ליעדים הספציפיים של הלקוח.

4. סוגי התוכן שאפשר ורצוי לכלול במסע יחסי ציבור לצורך רכישת קישורים הם כותרות ממחקרים חשובים שבוצעו עבור הלקוח , פרסום של תוצאות ממערכי לימוד, וקטעי וידאו שממוקמים בכל מיני מקורות באינטרנט.

5. היסוד של כל סיפור גדול טמון בפרטים הקטנים כמו מי? מה? איפה? ולמה?
התאמה של כל הפרטים האלה לפיסקה הראשונה היא נקודת התחלה לפיסת מידע מצויין.

אין תגובות: