יום שבת, 9 בנובמבר 2013

שינוי במודל התמחור לקידום אתרים

שיווק של אתר באינטרנט יכול להיות היום יותר אטרקטיבי לבעלי עסקים בעיקר בשל שינויים שחברות לקידום אתרים מכניסות לשיטת התמחור שלהם.
החברות לקידום אתרים עברו לנוסחאות שונות שכוללות פרמטר של מחיר המבוסס על תוצאות הקידום.
הסיבה לכך היא שתשלום על קידום האתר העיסקי יכול להיות בזבוז תקציב פרסומי גדול אם הלקוח לא מקבל את התוצאות שלהן ציפה.


בארה"ב התשלום הממוצע לחבילת שירותי קידום מחברה בינונית נע בין 1500-300$ בכל חודש.
המחירים הללו משולמים בין אם התוצאות המתקבלות מהקידום אכן הגיעו או לא.

חבילות הקידום החדשות המתבססות על תוצאות כפי שמספר חברות בארה"ב הציעו, מתבססות על הורדה משמעותית בתשלום הבסיסי של הלקוחות.
חשוב לציין שהגדרת ההצלחה של הקמפיין מוגדרת מראש על ידי פרמטרים ברורים לשני הצדדים.

הלקוחות לא משלמים על תוצאות שהם לא מעוניינים בהם.
המטרה של חברות קידום האתר היא לבנות קמפיין שיעזור ללקוח להגביר את היתרון שלהם בקמפיין ובשווקים תחרותיים.

היתרון בשיטה הזו ברור לבעלי העסקים אבל גם למקדמי האתרים.
מי שטוב- ויספק את הסחורה ללקוחות שלו- יהנה מהכנסה יפה.

אין תגובות: