יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

10 השקרים הגדולים של קידום אתרים - חלק א

הרבה אנשים חושבים שקידום אתרים הוא סוג של אגדה או כישוף שחור.
וחשוב לדעת מה אחרים חושבים על המקצוע שאתה מתפרנס ממנו ולמרות שכולם חושבים שמה שאתה עושה זה רק לשחק באינטרנט כל היום...

1. להיות מדורג מס 1
הדירוג חשוב מאוד.
תוצאה שנמצאת בעמוד שני בגוגל היא סוג של חור שחור שמפחיד להגיע אליו וכולם בורחים ממנו כמו מאש.
מצד שני כבר גילינו שהתוצאה הראשונה לא תמיד מקבלת את מירב תנועת הגולשים...
במיוחד אם הפרופיל שלך בגוגל+ משופצר כהלכה.

2. להשיג כמה שיותר ביקורות ב Google Business
ביקורות חיוביות כמובן על עמוד ה Google Business הם דבר מצויין אם אתה משפר את הקידום אתרים שלך.
הבעיה היא שזה לא הדבר היחידי.
בעיקר אם המתחרים שלך הכניסו ביקורות מהדודות הזקנות שלהם, מהשכנים שלהם, מהעובדים שלהם, ומהשכנים של הדודות הזקנות שלהם.
אבל צריך להגיד את האמת: גוגל מחפשים ביקורות חיוביות אמיתיות.
והם עולים על כל השטויות שאחרים באמת מכניסים.

3. יותר קישורים עדיף מיותר תוכן.
הרבה מקדמי אתרים בעלי כוונות טובות מחטיאים את המטרה שלהם על ידי התמקדות בקידום שמתבסס על קישורים יותר מהכל.
המיתוס הזה עלול להיות חמור ומסוכן כשזה מוביל להתמקדות בכמות ולא באיכות הקישורים.
אסור להמר עם כל הביצי קידום שלך על סל אחד. חייבים לגוון.
במיוחד בתחומים שבהם תוכן איכותי ומעדכני משפיע יותר ויותר (כמו חדשות לדוגמה).

4. קידום אתרים אינו שימושי
כן, המיתוס הזה שאין מה לעשות - עדיין קיין אצל בעלי עסקים מסויימים והוא במיוחד מטריד את מקדמי האתרים.
לצורך הנושא- SEO הוא יותר חווית משתמש.
אתה יכול לכתוב כמו עמוס עוז או דן מרגלית אבל אם העמוד יטען רק לאחר 3 דקות, הגולשים ומנועי החיפוש - ימנעו ממך.
ולכן חשוב לעשות אופטימיזציה לעמוד, לדאוג שהעמוד יעלה מהר ולבדוק את חווית המשתמש.

5. עסקים מקומיים חייבים לעשות אופטימיזציה אגרסיבית על האיזור הגיאוגרפי שלהם.
רישום של פרטי החברה/עסק שלך בתחתית העמודים באתר שלך הם הדבר הטוב ביותר.
זה נכון גם לגבי פרסום תוכן מוכוון גיאוגרפי, שכולל ביטויים שכוללים מקומות מדוייקים גיאוגרפית כמו "ישור שיניים בחולון" או "מודד מוסמך בנתניה" בכותרות ובtitle.
עם זאת חלק לא קטן ממקדמי האתרים הלוקליים נסחפים קלות לדחיסת ביטויים  וניתן לראות את זה בכל מיני אתרים שבתחתית העמוד מופיעה רשימת ביטויים עם ערים ואיזורים שונים.
זה גם יכול להראות משהו בסגנון של:
אנחנו חברת קידום אתרים שמקדמים אתרים בתל אביב, ומסייעים לעסקים בתל אביב להיות מקודמים בתל אביב.
המיתוס הזה עלול להיות מסוכן.

אין תגובות: