יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

10 השקרים הגדולים של קידום אתרים - חלק ב

6. אנחנו חברת קידום בעלי "רשיון/הסמכה מגוגל"
אז זהו שלא.
גוגל לא מסמיכים אף אחד ולא נותנים רשיונות לאף אחד.
הם בוטחים בכמה צלמים שמצלמים עבורם את העסקים מבפנים וזה בעצם בכל.
וזה כמובן שונה לחלוטין.
הדבר הקרוב ביותר לכך שאתם צריכים באמת לחפש הוא איש מקצוע עם כבוד בריא לתנאים ולהנחיות של גוגל.
ברמה המקצועית- לא צריך יותר מזה.

7. הדבר החשוב ביותר הוא: Google PageRank
גם זה אינו נכון.
גוגל לא עדכנו את הפרמטר הזה כבר יותר משנה.
ואם זה היה כל כך חשוב- הם היו עושים בו שינויים רבים ותכופים.
מצד שני יש המון שמועות שגוגל בכלל עומדים להוציא את הפרמטר הזה שמעיד על סמכותיות העמוד והאתר - לגימלאות.

8. תגיות המטא זקוקות לביטויי חיפוש.
תגיות המטא והתוכן חשובות מאוד לחווית המשתמש.
בתוצאות החיפוש ניתן לראות שתגיות התיאור (DESCRIPTION) עושות את ההבדל אם הגולש נכנס לאתר שלך כי התוכן מזמין או לא.
מצד שני - מנועי חיפוש כבר ממזמן לא משתמשים בהם לטובת האינדוקס של העמוד.
ולכן אם יש לך ביטוי שלא הצלחת להכניס אותו לתיאור העמוד - לא נורא.
יותר חשוב שתוודא שהטקסט מפתה ויגרום לגולשים להכנס לאתר.
אפילו גוגל לא שמים לב לתוכן הזה.

9. תגיות H1 חשובות לעמודים.
בכמה מחקרים שבוצעו לאחרונה התברר כי אין קורולציה בין עמודים שמאונדקסים היטב להמצאותם של כותרות ראשיות H1 בעמוד.
ולכן מומלץ להתמש בהן בתבונה ולא להסתמך עליהן במקום תוכן איכותי ועשיר.

10. SEO אוטומטי הוא אוטומטית ספאם.
אם מקדם אתרים משתמש בכלים ותוכנות כדי לעשות את העבודה שלו קצת יותר קלה- זה לא נורא.
SEO Tool הם בדיוק איך שמשתמשים בהם.
(למרות שיש כלים שהם באמת עלולים להעביר אותך מהצד הלבן לצד השחור...)






אין תגובות: