יום ראשון, 8 ביוני 2014

למה לבחור מומחה לקידום אתרים חיצוני?

אפשר להעסיק מקדם אתים כחלק אינטגרלי של העסק שלך.
אפשר להעסיק חברה לקידום אתרים - חיצונית.
גם לאחר שיש לך הרבה אלטרנטיבות - למה עדיף לך הרבה יותר לבחור שירותי מיקור חוץ לקידום אתרים?



ב"מיקור חוץ" הכוונה היא לשכור מומחה לקידום אתרים חיצוני על בסיס העסקה חיצונית (חוזה/ריטייניר וכדו').
זו אחת הדרכים לחסוך הרבה כסף.
לרוב בדרך הזו יש שליטה טובה על ההוצאה הזו.
מקדמי האתרים שעובדים במודל הזה יספקו לך מידע על הפעולות והתוצאות של העבודה שלהם.
מיקור חוץ יספקו לך את היתרונות של קבלת טרפיק (תנועת גולשים), מיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש, שיפור עיסקי והכנסות גבוהות.
ולסיכום - מיקור חוץ מחובר ישירות ולא ישירות למספר יתרונות.
כל היתרונות הללו קשורים לעסק שלך.
אף פעם לא מאוחר להתחיל לעבוד על קידום האתר שלך ולקבל תוצואת מהירות ככל הניתן.
גם אין פה שום חוזה שקושר אותך אבל מצד שני החברה לקידום האתרים ששכרת- הם כן מחוייבים אליך.
הגדלת היעילות של העסק שלך היא המטרה העיקרית של החברה לקידום אתרים ששכרת.

הנה עוד גרף שמעיד על היתרונות של שימוש במיקור חוץ בקידום אתרים:


אין תגובות: