יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

10 סיבות למה צריך קידום אתרים - חלק א

נכון להיום, רובם המוחלט של המשווקים ובעלי העסקים מבינים שקידום אתרים הוא מקדם קריטי להבאת תנועת גולשים לאתר של העסק.
אם האתר שלך והתוכן שלו לא עברו אופטימיזציה משמעותית גם למחשבים נייחים וגם למחשבים ניידים יהיה לכם קושי עצום למשוך תנועת גולשים ממנועי חיפוש אורגניים.

בכל אופן, יש הרב היתרונות לקידום אתרים מעבר להגדלת התנועה לאתר.
בפוסט הזה אציין 3 מתוך 10 יתרונות בסיסיים שנגרמים כתוצאה מביצוע אופטימיזציה מקצועית ומוכוונת לאתר שלך.

1. אופטימיזציה היא לא רק דירוג גבוה אלא בעיקר חווית משתמש טובה יותר.
זו בכלל לא שאלה שחווית המשתמש באתר היא פקטור חדש וחשוב מאוד בדירוג האתר.
מנועי החיפוש רצים לראות עיצוב שמותאם למכשירים ניידים (רספונסיב), סימנים חיוביים של המשתמשים (זמן שהיה ארוך באתר, אחוז נטישה נמוך וכדו') ושילוב טוב של תמונות וסרטונים.
כל האלמנטים הללו חשובים מאוד לספק חוויה טובה למשתמשים באתר.
במילים אחרות: על ידי אופטימיזציה של האתר לקידום האתר, אתה באופן אוטומטי משפר את חווית המשתמש.
וחווית משתמש טובה - זה אומר אחוז המרה גבוה יותר, יותר אמון באתר, ויותר לויאליות למותג.

2. חיפוש אורגני מביא לאתר 64% מכל הכניסות לאתר.
מחקר שנערך לאחרונה על 30 אתרים שונים שבדק 310 מליון כניסות לאתרים הללו, גילה שהכניסת לאתר דרך מנועי חיפוש היה בשיעור ממוצע של 64% מכל אפיקי הכניסות לאתרים.
לא רשתות חברתיות ולא הפניות ולא שאר הכלים שיש הרבה מאוד משווקים שמשקיעים בהם כל כך הרבה משאבים.

3. לידים שמגיעים  כתוצאה מSEO נוטים לתת שיעורי סגירת עיסקאות גבוהים יותר
לפי מחקר שערך Search Engine Journal, לידים שהגיעו ממנועי חיפוש נסגרו בשיעור של 16.6% בהשוואה ל1.7% ממקורות אחרים.
זה נשמע הגיוני שגולשים שמחפשים מוצר ספציפי, או שירות ספציפי, יסגרו עסקה עם מי שהם מוצאים בתוצאות החיפוש מול מי שמנסים למצוא אותם דרך מקורות אחרים.

אין תגובות: