יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

10 סיבות למה צריך קידום אתרים - חלק ב


4. שיטות שיווק להכנסת לידים פנימיים (כולל SEO) נותנות תוצאות טובות הרבה יותר משיטות חיצוניות , לידים בתשלום, או לידים שמביאים באופן אישי.
על פי מחקרים שבוצעו בשנים  2014-2015 בארגוני B2B B2C וארגונים ללא כוונת רווח, התברר מעל לכל ספק כי רוב הלידים שאותם ארגונים קיבלו - הגיעו מהפניות פנימיות ולא מחיצוניות ובצורה מובהקת.
הדו"ח הזה גם גילה שמבין המשווקים, SEO היה המקור הראשון והעיקרי ללידים איכותיים.
מה שאתה באמת צריך לשאול את עצמך זה: אם אתה לא תופס את אותם לידים... מי כן מקבל אותם?

5. דירוג באתרי אינדקסים מקומיים מוביל לעליה בכניסות גולשים ומכירות
אם אתה מנהל עסק איזורי (מוגבל מבחינה גיאוגרפית), ביצוע של אופטימיזציה לאתרי אינדקס מקומיים, הוא עניין קריטי.
יותר ויותר צרכנים משתמשים במנועי חיפוש מקומיים ובאתרי אינדקס מקומיים, לבצע שאילתות של שירותים ומוצרים שנמצאים בגבולות הגיאוגרפיים שלהם.
לדוגמה: "משלוחי מזון בירושלים", או "רופא שיניים לילדים בתל אביב".
ככה הם גם מבררים את שעות הפתיחה ואת דרכי הגישה לאותם ספקים.

על פי גוגל, 50% מהגולשים שביצעו חיפושים מקומיים על מכשירי ניידים, היו בחנות באותו היום!!!!
החיפושים הללו גם הובילו לאחוז מכירות גבוה יותר (18%).


אין תגובות: