יום ראשון, 3 ביולי 2016

ערוצי החשיפה האיכותיים יותר לעסק שלך.

הפתגם הנדוש: לך אל הנמלה עצל ראה דרכיה וחכם... מעולם לא היה רלוונטי כל כך...

לאחרונה פרסם מישהו שלא נחזור על שמו כדי לא לבייש אותו שאפיק הפרסום הטוב ביותר הוא לא גוגל או פרסום בפייסבוק אלא משהו "מפתיע"...
כשקוראים את המאמר הוא מציין שהאפיק האיכותי ביותר הוא משלוח הודעות בדיוור ישיר. בדיוור הישיר אחוזי היעילות הם הגבוהים ביותר, העומדים על 54%, כאשר מדד הקושי בשליחת דיוור אלקטרוני עומד רק על 11%.
האפיק השני הוא שיווק באמצעות אתרי תוכן ונוכחות בבלוגים.
החזר ההשקעה הממוצע על הערוץ השלישי הכי אפקטיבי- קידום אורגני במנועי החיפוש (SEO) לפי המחקר, עומד על 2000%.

ואני תוהה.
מה הקטע הזה?
מישהו מציע לך משהו שנותן לך החזר השקעה של 2000% על המשאבים שלך ואתה חושב ללכת על משהו שנותן לך 54%?
REALLY?
אם עצלנות היא שם העסק שלך- אז בבקשה.
אבל אם אתה מעוניין להגיע לתוצאות- תצטרך להשקיע.

אבל בואו ונפרוט את הדברים בצורה אמתית:
כשמדברים על שיווק באמצעות משלוח דיוור ישיר.
איך מגיעים לרשימות הדיוור הישיר?
הרי צריך לאסוף את הרשימות הללו.
או לקנות אותן...
ואז מדובר ברשימות שאחוז הלקוחות הפוטנציאליים- תלוי ביושרה של מי שמוכר לך את הרשימות.
לדוגמה: יש לי בן דוד שגר בפאריז והוא ספאמר בעבודה שלו.
יש לו רשימות של 40 מיליון דוברי צרפתית.
מתוכם 200 אלף- של יהודים...
האם כולם ירצו לקנת מכנסי ג'ינס ליוויס? אם הוא עושה פרסום בדיוור ישיר- כמה מהלקוחות בכלל מעוניינים במוצר שלו?
למה מהם יש צורך במוצר שלו בדיוק ברגע שהוא משחרר את הדיוור? ואם אין להם צורך במכונת כביסה- למה שללקוח יצא מזה משהו?
דווקא הפרסום בגוגל נותן מענה הרבה יותר הגיוני- ללקוח יש דרישה לשירות או מוצר כלשהו.
ואז הוא מחפש את המוצר/שירות הזה בגוגל.
אם אתה מקודם- הלקוח יחשף לאתר/מודעה שלך - ובינגו!!!

נכון זה עולה כסף, נכון זה דורש השקעה של משאבים.
אבל 2000% החזר על השקעה?
תשאלו כל סוחר בבורסה- הוא יעוף  על זה!!! 




אין תגובות: