יום ראשון, 11 בספטמבר 2016

עונשים, צניחות במיקומים ושאר מקרים גרועים בקידום אתרים

אם הכותרת שקראת עכשיו מעניינת אותך...
יתכן מאוד שגם השאלות הבאות יעניינו אותך:

1. איך אתה יודע אם אסטרטגית הקידום שלך נכונה?

2. איך להתמודד עם ענישה של גוגל?

3. האם זה נכון לשהות את האסטרטגיה שלך באמצע העבודה אם אתה רואה צניחה במיקומים?

4. איך אפשר לנקות בעיות שנגרמות מקישורים לא טובים?

5. איך אפשר לדעת אם אסטרטגית התוכן שלך מתאימה למדיניות של גוגל?

6. איך למלא טופס/בקשה לבדיקה מחודשת של אתר שנפסל בעבר?

7. איזה עוד עונשים גוגל מעניש (מעבר לאלה שמוכרים לנו)?

8. איך לתקן/לצאת מעונש משמעותי שגוגל הטיל על אתר?

9. האם יש "חוקי מרפי" בקידום אתרים? (מה שאין סיכוי שיקרה- קרה בפועל...)

10. האם יש טכניקות שיכולות למנוע ממך מלהענש על ידי גוגל?

11. האם אפשר להעריך שאסטרטגיות לקידום אתרים ארוכות טווח באופן עקרוני לא משתנות? שצריך ללמוד את העקרונות וליישם אותן באופן קבוע ורצוף?

השאלות הללו משמעותיות מאוד לכל מי שעוסק בקידום אתרים ומתפרנס מהם.
האמת היא שזה נכון גם למי שיש לו אתר שהוא מחזיק אותו כתחביב... לכל מי שמתעסק בבניית וקידום אתרים לכל עניין וצורך.

בפוסטים הבאים נענה לשאלות הללו

אין תגובות: