יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

קידום אתרים: עונשים של גוגל

קודם כל ולפני הכל הדיאגנוזה.

לכולם ברור שענישה של גוגל היא קריטית לקיום האתר שלך/הלקוח שלך.
אבל לפני וקודם כל - חייבים לדעת אם האתר נענש בכלל, והשאלה מידית היא איך לשעת את זה.


יש שתי דרכים עיקרית להבין שהאתר שלך נענש על ידי גוגל:
1. צניחה קטסטרופלית במיקומים של ביטויי החיפוש המקודמים.
הגישה הזו היא הפחות טובה- כיון שלאתר לוקח זמן להציג את המידע הזה ובינתיים הזמן עובר.
כל זה בהנחה שאתם לא בודקים מיקומים כל יום (מה שמהווה בזבז זמן יקר...)

2. הודעה ישירה מקונסולת החיפוש של גוגל, (Google Search Console) שמודיעה לך על כך. 
(אם אתם לא רשומים לקונסולה הזו- מומלץ לעשות את זה בהקדם האפשרי...)
הודעה כזו - לא צריך להגיד את זה בצורה מפורשת, אבל - מהווה תמרור עצור מהבהב וענקי עבור האתר שלכם.

בפוסט הבא נסקור את העונשים הידניים של גוגל.

אין תגובות: