יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

כלים מקצועיים למחקר מילים - מבוא

ביטויי קידום או ביטויי חיפוש היו תמיד מרכיב מרכזי בכל מה שקשור לקידום אתרים או SEO.
זה היה תמיד נכון ויהיה תמיד נכון למרות שבמשך הזמן היו דברים שקצת האפילו עליהם.

במקור?
ביטוי חיפוש הם ההתחלה והסוף של קידום אתרים.
הם בעצל לב התהליך.
בחירת הביטויים הנכונים היא צורך מרכזי, חשוב מאוד ואפשר באופן יזום לשפר את דירוג האתר שלך בביטויים האלה, ולבצע בקרה על התהליך ברמת דיוק גבוהה ביותר.

לאחרונה, יש כמה שינויים שהופכים את התהליך הזה למורכב במיוחד בשל כל מיני כלים ואלמנטים שחייבים להקצות להם מחשבה מעמיקה ומשאבים נוספים:

1. Google’s Hummingbird update 
העדכון הזה שינה בצורה קיצונית ומשמעותית את הצורה בה גוגל מתייחס לביטויי חיפוש.
(שלא לדבר על תוכן...)
היום, מנועי החיפוש מתייחסים להקשר הסמנטי של השאילתה של הגולש, הרבה יותר מלמספר המילים המתחברות לביטוי.
זה מקשה מאוד לתפוס ביטויים מדוייקים באמצעות ביצוע תהליך של אופטימיזציה לאותו ביטוי בצורה מדוייקת.

2. חוסר המידע על דירוג מדוייק.
היום קשה מאוד לדעת מה גורם לדירוג בצורה מדוייקת.
גוגל כבר לא מספקים את המידע הזה כמו שעשו בעבר, ולמרות שכמה חברות עדיין מתיימרות לספק את המידע הזה, זה עדיין מאוד מורכב, בטח כשמדובר במישהו שמקדם את האתר שלו או כשמדובר באתר קטן יחסית.

3. התמקדות יותר מדי גדולה בביטויי חיפוש.
זה ממש לא ייתן לגולש חוויית משתמש, שיפור במוניטין של המותג שלך, או לויאליות של לקוחות.

ועדיין, ביטויי חיפוש הם כיל חשוב מאוד לקידום האתר וקמפיינים של שיווק תוכן. 
שימוש בתוכנות מתאימות למחקר מילים יאפשר לך תובנות מצויינות על דרכי החיפוש של הגולשים והדינמיקה של קהל היעד שאתה מעוניין להגיע אליו.
זה גם יתן לך מדד יציב שתוכל למדוד בו את התוצאות.

בפוסט הבא - אסקור את הכלים עצמם.
צפו להפתעות.

אין תגובות: