יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

כלים מקצועיים למחקר מילים - רשימת כלים

1. Google’s Keyword Planner.
אין שום כלי למחקר מילים שיכול להתחרות בכלי הזה. נקודה.לכן אתם חייבים להתשתמש בכלי הזה ולו רק בשל 3 סיבות עיקריות:זה ישר מהמקור (גוגל)!זה חינם!!זה נבנה מראש כדי לתת מידע מדויק על ביטויי החיפוש!!!
החיסרון היחיד שלו היא שהכלי הזה נבנה עבור קמפיינים ממומנים (בתשלום), שזה מנוגד לקמפיינים של תוכן רגיל וחינמי.
אבל בכל זאת אין שום מניעה להשתמש בכלי הזה.
כל מה שצריך לעשות זה להכניס רשימת ביטויי חיפוש, ומיד תוכלו לקבוע את כמות החיפושים בחודש לכל ביטוי ואת כמות החיפושים והתחרות של המתחרים על אותם ביטויים.
2. Moz’s Keyword Explorer.
Moz תמיד הציעו כלים יוצאי דופן וחינמיים.


אחד האחרונים שבהם, 
Keyword Explorer, לא יוצא דופן מהבחינה הזו.למרות שכמה מהנתונים שתוכלו לקבל פה- דומים לGoogle’s Keyword Planner, פה תקבלו נתונים טובים ומדויקים יותר. (גוגל מעגלים יותר את התוצאות... בעיקר כשזה מגיע למתחרים...)בנוסף, הכלי של Moz ייתן לכם המלצות לגבי ביטויים בשיעור איכותי טוב יותר לגבי כל ביטוי שתבדוק בהם.
3. Ubersuggest.
Ubersugges אינו חסון וחזק כמו הכלים של גוגל או אבל הוא גם לא צריך להיות כזה.Ubersugges יספק לך מידע על הביטויים שאתה בודק אותם, אבל האמת היא שUbersugges חזק בלתת לכם רעיונות לביטויים טובים יותר.

בUbersugges מסתמכים על אותה מערכת שמפעילה את גוגל, כל מה שצריך לעשות זה פשוט להכניס את הביטויים למנוע של Ubersuggest, ותקבלו הצעות לעשרות ביטויים.
אמנם לא תקבל המלצות לתחרותיות, או לפוטנציאל שלהם אבל מצד שני הביטויים יהיו יותר מדויקים, רלוונטיים, ומגוונים.
זה כלי מצוין להתחיל אתו קמפיין פרסומי, במיוחד אם אין לך יותר מדי ניסיון או ידע בתחום של הלקוח.
4. Soovle.
Soovle הוא כלי די דומה לUbersugges, אבל עם הבדל משמעותי אחד: הוא מסתמך על כלים אוטומטיים שונים להצעת ביטויים (auto-suggest) של מנועי חיפוש שונים.



המנועים האלה כוללים את גוגל, ויקיפדיה, יוטיוב, אמזון, בינג, יאהו, וAnswers
אין פה את הכלים של Ubersugges, אבל מצד שני הגיוון בתוצאות  - מנצל את שאר הכלים.
זה משתלם במיוחד אם אתה מבצע קידום על בסיס תוכן או למתג את הלקוח שלך בצורה שונה.
זה חשוב במיוחד במערכות מהסוג של יוטיוב או אמזון.
5. SEMRush.שלא כמו בכלים הקודמים- מדובר פה בכלי בתשלום.למרות שיש לו כמה גרסאות חינמיות.למרות זאת- מדובר בכלי מצוין לקידום אתרים.
גם מעבר למחקר מילים.
ברגע שהכנסת את הדומיין- תתחיל לקבל המון אינפורמציה על האתר שלך: כולל מיקומים, על מה אתה מקודם, ואיפה המתחרים שלך ביחס אליך.מדובר במידע מצוין, במיוחד אם אתה מתייחס למתחרה ספציפי או אם מיקומים משמשים מטרה מרכזית של הלקוח שלך.
\

אין תגובות: