יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

כלי נוסף למחקר מילים

SpyFu.
SpyFu הוא כלי נוסף, שמתמקד בכמות התחרותיות שאתה עומד בפניה.
וזה טוב אם אתה כבר מכיר את המתחרים העיקריים שלך.
במקום להכניס את כתובת האתר שלך- אתה מכניס את כתובת האתר של המתחרה שלך, ותוכל לקבל אנליזה של ביטויי החיפוש שהוא מקדם, וחוזק יחסי בביטויים הללו.

הכלי הזה עם שאר הכלים לקידום שסקרתי בפוסטים הקודמים, תוכלו לקבל תובנות חדשות ולבחור את המטרות שלך בצורה טובה יותר, ואם תעשו את זה נכון - תוכלו לייצר אסטרטגיה ממוקדת לטובת הלקוח שלכם.
עם מידע מדויק יותר, לגבי הביטויים שאתם מכוונים אליהם, תוכלו לבצע אופטימיזציה נכונה יותר ומוכוונת לקהל היעד שלכם.
ואז החזר ההשקעה (ROI) שלכם יהיה גבוה יותר.  

בנוסף- מצד אחד הכלים האלה דורשים זמן כלי לקבל מהם את התוצאות והמידע שאתם כל כך זקוקים לו ומצד שני, הכלים הללו יחסכו לכם זמן רב וחשוב בהשגת מטרותיכם.

בהצלחה.

אין תגובות: